در اطلاعیه اداره‌کل مدیریت بحران استانداری البرز تاکید شد
اداره‌کل مدیریت بحران استانداری البرز با صدور از اطلاعیه‌ای بر لزوم آمادگی تیم‌های امدادی در البرز تأکید کرد.
کد خبر: ۱۳۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 03 December 2015
سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری البرز با صدور اطلاعیه‌ای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان را در آماده‌باش کامل قرار داد و گفت: تمامی دستگاه‌ها برای مدیریت بحران و جلوگیری از وقوع حوادث در حال آماده‌باش قرار گیرند.
مهدی مهرور در این اطلاعیه به اعضای شورای مدیریت بحران استان و  فرمانداران استان اعلام کرد که با توجه به اطلاعیه اداره کل هواشناسی استان مبنی بر تداوم وضعیت ناپایدارجوی تا اوایل هفته آینده انتظار می‌رود، همچنان شاهد رشد ابر و احتمال رگبار و باران پراکنده و رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه باشیم.
سرپرست اداره‌کل مدیریت بحران استانداری در ادامه این اطلاعیه با تأکید بر لزوم آمادگی دستگاه‌ها در پی کاهش دما و وقوع سیل افزود: اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها نسبت به اتخاذ تدابیر و هماهنگی‌های لازم تمهیداتی در نظر بگیرند.
مهرور تصریح کرد: کشاورزان، عشایر، دامداران و مردم ساکن مناطق مستعد خطر، از قرارگیری در حاشیه رودخانه‌ها و مسیرهای منتهی به رودخانه کرج، جاده چالوس و نقاط کوهستانی خودداری نمایند.
وی افزود: تأمین سوخت و انرژی گرمایی مورد نیاز شهروندان و ساکنان مناطق کوهستانی همچون طالقان، ساوجبلاغ و... از جمله تمهیداتی است که تیم‌های مدیریت بحران در این شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار داده و با آمادگی به استقبال بارش‌های جوی بروند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار