کد خبر: ۱۳۹۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵ 05 December 2015

فرماندار شهرستان فردیس بر توسعه سرانه‌های ورزشی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس، علی قنبرزمانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از چندین پروژه ورزشی در این شهرستان با بیان اینکه توسعه سرانه‌های ورزشی در این شهرستان باید در اولویت قرار گیرد اظهار داشت: با توجه به شهرستان شدن فردیس باید سرانه‌های موجود در این شهرستان نیز مطابق با یک شهرستان باشد.

وی با اشاره به اینکه این شهرستان هم اکنون در بسیاری از خدمات با محرومیت مواجه است تأکید کرد: توسعه سرانه‌های مختلف این شهرستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان است و باید با تأمین اعتبارات مسیر توسعه و پیشرفت فردیس با شتاب بیشتری طی شود.

فرماندار شهرستان فردیس یکی از نیازهای مهم در این شهرستان را توسعه سرانه‌های ورزشی دانست و گفت: فردیس دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش است و توانسته در پرورش ورزشکاران نیز اقدامات مناسبی را انجام دهد اما متأسفانه کمبود سرانه‌های ورزشی در این شهرستان سبب شده است که این ورزشکاران نتوانند به درستی استعدادهای خود را بروز دهند.

فرماندار شهرستان فردیس تأکید کرد: اختصاص سالن‌های ورزشی، توسعه هیئت‌های ورزشی و ارتقای امکانات ورزشی از مهمترین نیازهای ورزشی در این شهرستان است.

قنبرزمانی افزود: این شهرستان بانوان ورزشکار بسیاری را نیز در خود جای داده است که باید سالن‌های اختصاصی ورزش بانوان نیز احداث و راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: برای توسعه ورزش در این شهرستان نیازمند توسعه زیرساخت‌های ورزشی هستیم و باید مسئولان تلاش خود را برای ساخت فضاهای ورزشی در این شهرستان دو چندان کند.

فرماندار فردیس ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در بین نوجوانان و جوانان را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توسعه و تشویق نوجوانان و جوانان به سمت ورزش می‌توانیم در داشتن جامعه‌ای پویا و سالم نقش اساسی داشته باشیم و شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی سوق دادن جوانان و نوجوانان به سمت ورزش را یکی از مهمترین برنامه‌های اولویت دار مسئولان در بخش ورزش دانست و گفت: با توسعه برنامه‌های ورزشی و ایحجاد امکانات لازم می‌توانیم در رسیدن به اهداف مورد نظر موفق باشیم.

قنبرزمانی در این بازدیدها از استخر سرپوشیده، سالن چندمنظوره ورزشی و ... بازدید کرد و از نزدیک مشکلات این پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار