کد خبر: ۱۳۹۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 05 December 2015

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در صورت در خواست ارگان ها، اداره تبلیغات اسلامی به ادارات دولتی امام جماعت اعزام می کند.

حجت الاسلام سیدعباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن دستورالعمل های دولتی در حوزه حجاب و عفاف در محیط سازمان های دولتی همکاری لازم را داریم.

حجت الاسلام مسعودی گفت: یکی از برنامه هایی که اداره تبلیغات اسلامی در راستای گسترش فرهنگ و معارف اسلامی در نهادهای دولتی به صورت مستقیم اجرا می کند، ایجاد نمایشگاه عفاف و حجاب بنا به درخواست اداره ها است.

مسعودی افزود: چنانچه ادارات درخواست داشته باشند، استادی را برای آموزش مسائل دینی، شرعی و حجاب به ادارات اعزام می کنیم.

وی بیان کرد: بنا به درخواست هر ارگانی برای اجرای نماز جماعت، امام جماعت به واحد درخواست کننده اعزام می کنیم و در این خصوص با بعضی ادارات ارتباط و همکاری تنگاتنگی داریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در خصوص مباحث آموزش ضمن خدمت برای کارکنان اداراتی که استقبال می کنند در ۷ رشته فرهنگی و اسلامی دوره های آموزشی برگزار می کنیم و در پایان برای آنها کارنامه صادر می شود.

مسعودی گفت: در راستای اجرای فرهنگ اسلامی، دینی و حجاب و عفاف با ارگان های استقبال کننده همکاری لازم را داریم و این استقبال به توسعه فرهنگ کمک می کند.

مسعودی در پایان با اشاره به برخی نهادها مثل اداره اوقاف حوزه علمیه که به طور ویژه کار فرهنگی می کنند و رابطه تنگاتنگی با اداره تبلیغات اسلامی دارند، اظهار امیدواری کرد که دیگر ارگان ها و نهادها هم در خصوص اشاعه فرهنگ اسلامی و دینی همکاری بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار