کد خبر: ۱۴۱۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱ 08 December 2015

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کرج گفت: در اجرای اعمال تبصره یک ذیل ماده 55، حدود دوهزار و 150 مترمربع از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز، حامد فرضی افزود: این میزان اراضی در قالب دو قطعه از اراضی ملی در حوزه شهرستان کرج رفع تصرف شد.

وی افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری، مبنی بر برخورد قاطع با پدیده زمین‌خواری و مقابله با متجاوزان به اراضی منابع ملی اقدامات پیشگیرانه در این زمینه در دستور کار حافظان انفال قرار گرفت.

فرضی تأکید کرد: به همین منظور اکیپ‌های گشت و مراقبت به صورت ویژه در نقاط مختلف حوزه شهرستان کرج فعال شده و طی انجام ماموریت در منطقه به محض آگاهی از وقوع تخلف و به استناد تبصره یک ذیل ماده 55 قانون حفاظت و حمایت از جنگل‌ها و مراتع کشور، عوامل یگان حفاظت نسبت به رفع آثار تصرف و بازگرداندن عرصه به حالت اولیه خود اقدام کرده‌اند.

وی گفت: در پلاک‌های موسوم به سرک و لانیز از توابع بخش آسارا که از طرف متخلفان پایه‌گذاری، فنس‌کشی و کاشت نهال شده بود با اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت شهرستان رفع تصرف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار