کد خبر: ۱۴۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 10 December 2015

مسئول نمایندگی حوزه ولی‌فقیه در سپاه استان البرز گفت: دشمن برخی دولت‌های اسلامی را در قالب تشکیل گروه‌های تکفیری به جان یکدیگر انداخته‌ و آن‌ها را در برابر اسلام قرار داده‌ است.

حجت الاسلام و المسملین محمد جواد موحد در مراسم عزاداری نیروهای مسلح که صبح امروز همزمان با 28 صفر در کرج برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت و سوگواری این ایام، حضور نیروهای مسلح در کشور را مهم دانست و اظهار داشت: بیش از 37 سال است که حضور نیروهای مسلح در کنار مردم و بسیج تجربه می‌شود.

وی ضمن اشاره به فرمایش پیامبر اکرم(ص) مبنی بر اینکه هیچ یک از پیامبران به اندازه من آزار و اذیت نشده است، افزود: روزی شخصی از پیامبر(ص) پرسید که چرا این قدر پیر شده‌ای که پیامبر(ص) در پاسخ به آن شخص دلایلی را عنوان کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان ادامه داد: نگرانی پیامبر از اتفاقاتی که قرار است در آینده رخ دهد و همچنین آگاهی از واقعه کربلا و نحوه شهادت امام حسین (ع) که بزرگترین و استثنایی‌ترین ظلم در اسلام بود از جمله دلایل پیرشدن پیامبر (ص) بود.

وی گفت: امروز بعد از گذشت 1400 سال از واقعه اسلام، جنایت‌ها از جنس بشر مخصوصا دشمن غاصب بین‌المللی همچنان ادامه دارد و دولت‌های اسلامی را در قالب تشکیل گروه‌های تکفیری به جان یکدیگر انداخته‌اند و آن‌ها را در برابر اسلام قرار داده‌اند.

حجت الاسلام موحد خاطرنشان کرد: راه پایان نیافته است و مسیر به اتمام نرسیده و با وجود یک تفکر توحیدی و یک تفکر شیطانی، دشمن با تفکر شیطانی توطئه چینی می‌کند که باید در مقابل این توطئه‌ها و خیانات دشمن با بصیرت‌افزایی ایستادگی و مقابله کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار