کد خبر: ۱۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴ 28 January 2015
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرج گفت:طی سه سال گذشته هیچ اتوبوسی به ناوگان اتوبوسرانی کرج اضافه نشده است.
مهرداد کیانی اظهارکرد: در حال حاضر هزارو500دستگاه اتوبوس در 70خط درون شهری و برون شهری به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر700دستگاه اتوبوس درخطوط درون شهری و 800 مورد نیزدرخطوط برون شهری کرج فعال هستند.
به گزارش ايسنا کیانی افزود: تحریم‌های چند سال اخیر باعث گران شدن اتوبوس و قطعات و لوازم جانبی آن شده که همین موضوع خرید اتوبوس‌های نو را با مشکل مواجه ساخته است.
وی ادامه داد: طی سه سال گذشته سازمان اتوبوسرانی کرج هیچ اتوبوسی به این مجموعه اضافه نکرده و با همان اتوبوس‌های قبلی به مردم خدمات رسانی می‌کند.
این مسئول ابراز کرد: بدون شک عدم خرید اتوبوس های جدید موجب استهلاک بیشتر اتوبوس‌های فعال خطوط به ویژه در مسیرهای درون شهری می‌شود.
وی تاکید کرد: عمرمفید هر دستگاه اتوبوس بین پنج تا شش سال است اما درحال حاضر تعداد زیادی از اتوبوس های کرج بیش ازاین مقدار عمردارند.
کیانی تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون 70دستگاه اتوبوس مستهلک بازسازی شده،که این بازسازی شامل مواردی چون تعمیرموتور،گیربکس،شیشه،کف و سایر اجزای اتوبوس می‌شود.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: این بازسازی ها که منجر به تعمیر 70درصدی این اتوبوس ها شده درمجموع سه میلیارد و 600میلیون تومان هزینه داشته است.
این مسئول دربخش دیگری ازصحبت‌های خودبه استفاده 70درصد از اتوبوس سواران کرجی از البرز کارت اشاره کرد و گفت:‌ این درصد قابل توجه استفاده مردم از البرزکارت نشان می‌دهد که این طرح در شهرستان کرج موفق بوده است.
کیانی در پایان گفت: استفاده کنندگان این کارت از تخفیف 30تا 35 درصدی هزینه سفردرخطوط درون شهری برخوردار می‌شوند..

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار