کد خبر: ۱۴۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 13 December 2015


فرماندار شهرستان فردیس از بهره‌برداری دو پروژه بزرگ ورزشی در این شهرستان و در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی قنبرزمانی ظهر امروز در نشست با هیئت‌های ورزشی این شهرستان و رئیس ورزش و جوانان فردیس اظهار داشت: توسعه سرانه‌های ورزشی در این شهرستان به عنوان یکی از نیازهای اساسی باید هر چه سریع‌تر عملیاتی شود.

 

وی ادامه داد: فردیس دارای ورزشکاران و قهرمانان بسیاری است که باید زمینه‌های رشد و شکوفایی این افراد بیش از پیش فراهم شود.

فرماندار شهرستان فردیس خاطرنشان کرد: دراین راستا در آینده نزدیک دو پروژه بزرگ ورزشی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که گامی مهم در جهت توسعه خدمات‌رسانی به ورزشکاران و مردم در این شهرستان است.

قنبرزمانی گفت: یکی از این پروژه‌ها شامل احداث استخر سرپوشیده شهرک وحدت بوده و دیگری افتتاح سالن چند منظوره طبقاتی بلوار 44متری امام خمینی بوده است که در آینده نزدیک به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان فردیس با بیان اینکه شهرستان 500 هزار نفری فردیس نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است ادامه داد: توسعه و راه‌اندازی هیئت‌های مختلف ورزشی در این شهرستان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در زمینه ورزش برساند.

قنبرزمانی گفت: با توسعه سرانه‌های ورزشی مردم ترغیب و تشویق به فعالیت‌های ورزشی شده و شادابی و سلامتی بیشتری را در جامعه شاهد خواهیم بود.

 

وی ایجاد ست‌های ورزشی در پارک‌ها و ایجاد امکانات ورزشی را از مهمترین نیازهای این شهرستان عنوان کرد و از مسئولان خواست توجه ویژه و اساسی به ورزش این شهرستان داشته باشند.

فرماندار فردیس بر ایجاد سالن‌های ورزشی مختص بانوان تأکید کرد و گفت: دختران و مادران فردای این مملکت نیز نیازمند فعالیت‌های ورزشی هستند لذا برای ارتقای سلامت این قشر نیز باید سالن‌های ورزشی مختص آنان فراهم شود تا بتوانیم با خدمات دهی بیشتر به آنان در ارتقای سلامت و شادابی بانوان نیز تأثیرگذار باشیم.

قنبرزمانی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر اینکه هیئت‌های ورزشی به عنوان بازوی توسعه ورزش در این شهرستان است افزود: هم‌اکنون 30 هیئت ورزشی در این شهرستان فعال است که با توسعه تجهیزات و امکانات می‌توانند فعالیت‌های ورزشی خود را ارتقا دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار