مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در جمع خبرنگاران خبر داد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم در جاده‌های استان استان البرز 15 پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محورهای مواصلاتی این استان مستقر شدند.
کد خبر: ۱۴۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴ 15 December 2015
احسان نصیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه توسعه خدمات رسانی به مردم و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها از مهمترین اهدافی است که در اجرای این طرح دنبال می‌شود افزود: پایگاه‌های فعال شده در محورهای مواصلاتی استان البرز به صورت ثابت و سیار است و به تمامی تجهیزات نیز مجهز شدند.
وی با اعلام اینکه در اجرای این طرح از مجموع پایگاه‌های ثابت، سه پایگاه در جاده چالوس، سه پایگاه در آزاد راه کرج - قزوین، یک پایگاه در بخش اشتهارد کرج، یک پایگاه در شهرستان طالقان مستقر شده است،‌ تأکید کرد: در این راستا همچنین یک پایگاه کوهستانی نیز مستقر شده‌ و سایر پایگاه‌ها نیز به صورت موقت فعالیت دارند.
به گفته نصیری در ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر استان البرز نیز یک پایگاه با هدف ارائه خدمات به مردم راه‌اندازی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: در  پایگاه‌های مستقر شده 200 امدادگر عملیاتی و پزشک با تجهیزات کامل و آمبولانس فعال شده‌اند.
نصیری در ادامه سخنان خود به اهداف اجرای طرح زمستانه در محورهای مواصلاتی استان البرز اشاره و گفت: این طرح با هدف توسعه خدمات رسانی به مردم، ارتقای ضریب ایمنی جاده‌ها، کاهش تصادفات و همچنین ‌مقابله با سایر حوادث زمستانی مانند سرمازدگی، کولاک و یخبندان اجرایی شده است.
وی با تأکید بر اینکه این طرح با همکاری تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله ستاد مدیریت بحران، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل، آتش‌نشانی و مرکز فوریت‌های پزشکی استان اجرایی شده است افزود: هلال احمر استان البرز آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافران و اسکان آنها در مواقع اضطراری را دارد.
به گفته نصیری در این راستا با هماهنگی با بخشداری‌ها امکان اسکان مسافران علاوه بر پایگاه‌ها در مساجد نیز برنامه ریزی شده است.
اجرای طرح امداد زمستانی جمعیت هلال احمر استان البرز تا 25 اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار