کد خبر: ۱۴۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 19 December 2015


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر مقاوم‌سازی مدارس در این شهرستان تأکید کرد.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: مقاوم‌سازی و بهسازی مدارس در شهرستان ساوجبلاغ یکی از مهم‌ترین ضروریاتی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی‌های اساسی به سمتی پیش برویم که مدارسی که نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی در این شهرستان دارند هرچه سریع‌تر به مقاوم‌سازی شوند.

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر اینکه شرکت عمران تعهداتی را در خصوص مقاوم‌سازی مدارس دارد، افزود: در این راستا از شرکت عمران می‌خواهیم که به تعهداتش در این زمینه توجه ویژه داشته باشد.

پالیزگیر با اشاره به اینکه جمیت دانش‌آموزی در این شهرستان رو به افزایش است، ‌تأکید کرد: از مهم‌ترین نیازهای این شهرستان توسعه مدارس و افزایش کلاس‌های درس است.

وی ادامه داد: در این راستا استفاده از توان و ظرفیت خیران و مشارکت‌های مردمی نیز می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر نزدیک کند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با تأکید بر ریشه‌کنی بیسوادی در این شهرستان و تشویق و ترغیبت افراد به فراگیری سواد افزود: با افزایش نرخ سواد و کاهش بیسوادی می‌توانیم شاهد رشد و ارتقای جامعه و از همه مهمتر کاهش جرم و بزهکاری باشیم.

وی ارتقای برنامه‌های فرهنگی و سوق دادن نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های فرهنگی در این شهرستان را از دیگر نیازها دانست و گفت: شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی است که باید با استفاده از این پتانسیل‌ها فعالیت‌های فرهنگی در ساوجبلاغ را با رشد بیشتری همراه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار