کد خبر: ۱۴۷۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 19 December 2015


رئیس اداره راه ساوجبلاغ از آغاز عملیات خط کشی راه های روستایی با هدف ارتقاء ضریب ایمنی در جاده های اصلی و فرعی این شهرستان خبر داد.

وحید ابراهیم زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح به منظور کاهش تصادفات ، افزایش دقت رانندگان ، رعایت قوانین در مسیر تردد راههای روستایی شروع شده است .

وی اظهار کرد: ساوجبلاغ در البرز دارای بیشترین راه روستایی است که متاسفانه به دلیل خط کشی نبودن راههای آن شاهد انجام تصادفات بالایی هستیم.

وی بیان کرد: راههای روستایی پرتردد در اولویت کاری این طرح قرار گرفته اند زیرا معتقدیم راههای روستایی همانند راههای درون شهری و برون شهری نیاز به ایمنی سازی دارند.

وحید زاده گفت: ساوجبلاغ دارای 300 کیلومتر راه روستایی است که 40 کیلومتر از آن در مسیر روستاهای تهراندشت ، سهیلیه ، هیو ، عرب اباد کوه ، آران ، زکی آباد، آغچه حصار ، کهریزک به دلیل داشتن تردد بالای رفت و آمد خط کشی شده است.

وی با اشاره به اجرای این طرح در 260 کیلومتر دیگر در مسیر راههای روستایی ادامه داد: انجام عملیات خط کشی در راههای ارتباطی روستایی کاهش تلفات جانی و خسارات مالی را به همراه دارد .

وی یادآور شد: راههای روستایی ساوجبلاغ به خصوص در جاده هایی روستاههای هدف گردشگری نیاز به ایمنی سازی در زمان کوتاه دارند که این مهم نیاز به همکاری روستائیان با کارکنان این طرح نیز دارد.

وی تاکید کرد: خط کشی کردن راههای روستایی مانع از بروز تصادفات می شود زیرا رانندگان جاده های روستایی را با پیست مسابقات اتومبیلرانی اشتباه نمی گیرند.

شهرستان ساوجبلاغ 141 آبادی دارد که 82 روستای آن دارای جمعیت بالاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار