کد خبر: ۱۴۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 19 December 2015

هادی پوستین‌دوز درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: طرح زمستانه از 20 آذر ماه آغاز و تا 15 فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: دراین طرح اداره راه و شهرسازی کرج با استقرار پایگاههای ثابت و سیار راهداری در جاده‌های این شهرستان شرایط سفری ایمن و بی‌خطر را برای مسافران فراهم می‌کند.

پوستین دوز افزود: این اداره با دستگاه‌ها و تجهیزاتی که دراختیار دارد در صورت وقوع حوادثی چون مسدود شدن جاده براثر بارش سنگین برف، ریزش کوه و ... درکوتاه ترین زمان ممکن وارد عمل می‌شود تا مشکل ایجاد شده را رفع کند.

وی توضیح داد: به جز پایگاه‌های مستقر درجاده‌ها، این اداره چند پایگاه نیز در روستاهای کرج مستقر کرده تا کیفیت اجرای طرح زمستانه را دراین مناطق بالا ببرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی کرج اضافه کرد: دراین پایگاه‌های روستایی تمهیداتی برای دپوی نمک و شن و استفاده از ابراز و ماشین‌آلات برف‌روبی و یخ‌زدایی اندیشیده شده است.

این مسئول گفت: در جریان بارش برفی که چند مدت قبل اکثر مناطق کرج را سفید پوش کرد، راه برخی از روستاهای کرج مسدود شد.

وی اظهار کرد: دراین جریان نیروهای اداره راه و شهرسازی کرج با همکاری ساکنان این روستاها اقدام به برف روبی راه های مسدود شده کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی کرج در پایان گفت: ‌تعامل نیروهای راهداری و ساکنان بومی این روستاها باعث شد مسیرهای مسدود شده درکمتر از چند ساعت مجددا بازگشایی شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار