کد خبر: ۱۴۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 22 December 2015


مهلت یک هفته ای ثبت نام انتخابات ریاست هیئت کشتی استان البرز روز دوشنبه گذشته به پایان رسید و علیرغم انتظار اهالی کشتی استقبال گرمی از آن صورت نگرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در مهلت یک هفته ای ثبت نام افراد علاقمند برای تصدی پست ریاست هیئت کشتی استان البرز تنها یک نفر مدارک لازم را تحویل داده است.

این عدم استقبال سبب شد مسئولان معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز طبق آیین نامه برای یک هفته دیگر زمان ثبت نام را تمدید کنند تا شاید برتعداد افراد علاقمند به حضور در انتخابات این رشته ورزشی افزوده شود.

مسیب دهبالایی رییس فعلی هیئت استان البرز نیز برای ثبت نام اقدام نکرده است و به نظر می رسد با توجه به اتفاقات اخیرعلاقه ای به حضور در این مسئولیت ندارد.

مسئولان ورزش البرز هفته گذشته و در فاصله یک روز تا شروع ثبت نام ریاست این هیئت ورزشی نشست هم اندیشی را با حضور فعالان کشتی برگزار کردند اما به نظر می رسد خروجی آن جلسه بیش از آنکه منتهی به رغبت بیشتر فعالان کشتی برای مشارکت در انتخاب پیش رو شود موجب دلسردی بیشتر طیف گوش شکسته ها شده است.

حال باید دید در فرصت تمدید شده کسی برای حضور در میدان رقابت رشته پرمخاطب و البته پرحاشیه کشتی البرز پا پیش می گذارد یا مسئولان ورزش البرز ناگزیر به برگزاری انتخابات با حضور تک کاندیدا می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار