کد خبر: ۱۵۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 23 December 2015
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز از برگزاری مراسمی با هدف تقدیر از مدال‌آوران ورزشی این استان در روز پنجشنبه این هفته خبر داد.

رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، در روز پنجشنبه این هفته، اهالی ورزش البرز با استاندار به عنوان عالی‌ترین نماینده دولت در این استان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای اینکه ورزشکاران و مربیان ورزشی در جلسه فوق بتوانند مشکلات و نیازهای خود را به اطلاع نماینده عالی دولت برسانند، انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: همچنین مقرر شده است که در جلسه فوق از قهرمانان و مدال‌آوران شاخص البرزی به صورت ویژه تقدیر خواهد شد.

گل‌محمدی گفت: تقدیر از ورزشکاران، قهرمانان و مدال‌آوران شاخص استان البرز با هدف حمایت از آنها انجام می‌شود تا از این پس با روحیه‌ای بهتر در مسیر افتخارآفرینی برای و ایران اسلامی تلاش کنند.

وی بیان داشت: همچنین در این جلسه به صورت رسمی تشکیل کمیته حمایت از قهرمانان ورزشی استان البرز اعلام می‌شود که این کمیته نیز وظایف مهمی در حوزه حمایت از ورزش استان البرز بر عهده خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: استان البرز خوشبختانه از ظرفیت‌های بسیاری در حوزه ورزش سود می‌برد و این استان به عنوان قطب برخی از رشته‌های ورزشی از جمله ورزش‌های رزمی و اسکی به شمار می‌آید.

گل‌محمدی ادامه داد: بسیاری از ورزشکاران البرز تاکنون برای ایران در میادین آسیایی، جهانی و حتی المپیک افتخار آفرینی کردند و اگر حمایت لازم از آنها انجام شود، به طور قطع افتخارآفرینی بیشتری برای میهن اسلامی خود خواهند داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌ای برای توسعه ورزش‌ در استان البرز در دستور کار قرار دارد، گفت: برنامه‌های خوبی در حوزه افزایش امکانات ورزشی انجام داده‌ایم که برخی از طرح‌های عمرانی از جمله ورزشگاه 6 هزار نفری کرج در آینده نزدیک به بهره‌ّبرداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: در جلسه با استاندار البرز این برنامه‌ها و همچنین دستاوردهایی که تاکنون اجرا کرده‌ایم به صورت کامل تشریح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار