کد خبر: ۱۵۱۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹ 24 December 2015


فرماندار ساوجبلاغ گفت: اکثر منازل مسکونی روستاهای این شهرستان نیاز به بازسازی دارند.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: یکی از طرح‌های خوبی که در سال‌های اخیر در سراسر کشور و به ویژه استان البرز اجرا شده،‌ مربوط به ارائه تسهیلات ویژه جهت بازسازی واحدهای مسکونی روستایی است.

وی تصریح کرد: این طرح‌ در روستاهای ساوجبلاغ با جدیت خوبی پیگیر شده و در سال‌های اخیر شاهد ارائه تسهیلات به روستاییان با هدف بازسازی واحدهای مسکونی بودیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در ساوجبلاغ افزود: این شهرستان دارای بیش از 144 روستا است که بخش مهمی از واحدهای مسکونی ساکنان این روستا نیاز به مرمت و بازسازی دارد.

پالیزگیر گفت: به همین منظور مذاکرات و رایزنی‌هایی در سطح استانی و ملی برای ارائه تسهیلات ویژه به روستاییان با هدف بازسازی واحدهای مسکونی انجام و مقرر شد که بنیاد مسکن اعتباری برای این کار در نظر گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، تسهیلاتی برای بازسازی و نوسازی 400 واحد مسکونی روستایی در شهرستان ساوجبلاغ در نظر گرفته شده است که توسط بانک‌های عامل به متقاضیان ارائه می‌شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: متقاضیان می‌توانند با تکمیل مدارک خود از این تسهیلات استفاده کنند.

پالیزگیر با اشاره به وقوع بلایای طبیعی و حوادث در سال‌های مختلف گفت: در صورت عدم توجه به بازسازی واحدهای مسکونی در صورت وقوع یک حادثه، نمی‌توان امیدوار به جلوگیری از خسارات بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه بود.

وی افزود: بنابراین باید با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف، برای بازسازی واحدهای مسکونی روستایی اقدام جدی انجام دهیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: از سوی دیگر نیاز است که مردم نیز همراهی لازم را داشته و اقدامات لازم جهت بازسازی واحدهای مسکونی خود را انجام دهند تا بتوانیم در زمان وقوع حوادث و بحران‌ها، شاهد کاهش خسارات احتمالی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار