کد خبر: ۱۵۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 26 December 2015

فرماندار شهرستان طالقان گفت: ساماندهی بافت‌های فرسوده در طالقان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از طالقان، مصطفی فراهانی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی بافت‌های فرسوده در این شهرستان اظهار داشت: شناسایی بافت‌های فرسوده در این شهرستان و در اولویت قرار دادن رفع بافت‌های فرسوده در طالقان از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: وجود بافت‌های فرسوده در این شهرستان علاوه بر نازیبا جلوه دادن چهره شهر، مشکلات و معضلاتی را نیز در پی دارد که لازم است تدابیر لازم برای رفع این بافت‌ها هر چه سریع‌تر انجام شود.

فرماندار طالقان با اشاره به اینکه 18 هکتار بافت فرسوده در این شهرستان موجود است افزود: باید ساکنان این گونه بافت‌ها را آگاه کرده و با ارائه تسهیلات به آنان برای رفع بافت‌های فرسوده در طالقان اقدامات اساسی را انجام دهیم.

فراهانی تأکید کرد: در این راستا هم اکنون ستاد بازآفرینی پایدار بافت‌های فرسوده در طالقان تشکیل شده است که گامی مهم در تحقق اهداف مورد نظر است.

وی بر شناسایی بافت‌های فرسوده و سکونتگاه‌های غیررسمی در این شهرستان تأکید کرد و گفت: وجود این بافتهای فرسوده در بعدهای مختلف شهرستان را تحت تأثیر قرار می دهد که لازم برای رفع این بافت‌ها هر چه سریع‌تر اقدامات لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار