کد خبر: ۱۵۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 28 December 2015


معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز بر حمایت از رشته‌های مختلف ورزشی در استان البرز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، نادر وادی خیل ظهر امروز در نشست با هیئت تکواندو استان البرز اظهار کرد: استان البرز ظرفیت‌های بسیار زیادی را در حوزه ورزش دارد و می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم در رشته‌های مختلف ورزشی محسوب شود.

وی ادامه داد: هر چند در حوزه امکانات و ارائه خدمات به ورزشکاران استان البرز با محدودیت‌هایی مواجه است اما توانسته با حضور در میدان‌های مختلف ورزشی صاحب رتبه‌های برتر شده و نام استان البرز را به اهتزار درآورد.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان البرز خاطرنشان کرد: با کمی توجه بیشتر به حوزه ورزش استان البرز می‌توانیم این استان را به عنوان یکی از قطب‌های مهم ورزش در کشور داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به هیئت تکواندو استان البرز خاطرنشان کرد: هیئت تکواندو استان البرز توانسته به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان ادامه داد: هیئت تکواندو در این استان دارای 24 هزار عضو بوده که جمعیت بالای اعضای این هیئت می‌طلبد تا توجه بیشتری به آن شود.

وی بر طرح‌های حمایت از ورزشکاران تأکید کرد و گفت: با حمایت از ورزشکاران و ارائه خدمات و تسهیلات به آنان و رفع مشکلات ورزشکاران می توانیم در رشد هر چه بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی اقدامات اساسی را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار