کد خبر: ۱۵۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 03 January 2016


بسیج دانشجوئی دانشگاه سما کرج اعلام کرد: با کشته شدن هر شیخ نمر توسط منفورین آل سعود و صهیونیست ها، هزاران شیخ نمر در دنیا برمی خیزند و ادامه دهنده راه او خواهند بود.

به گزارش ایرنا، بسیج دانشجوئی دانشگاه سما کرج روز یکشنبه با صدور بیانیه ای در محکوم کردن به شهادت رساندن شیخ نمر، اعلام کرد: بنا به فرموده پیامبر گرامی اسلام (ص) در عربستان شاخ شیطان برمی خیزد و فتنه ها می کند، این شاخ شیطان همین رژِم کنونی عربستان است که متحدان او به جای مسلمین، شیاطین و هم نشینان حاکمش به جای مصلحان و مومنان، فاسدان و جنایتکاران هستند.

قبله آنان نه کعبه است که بلکه جمره شیطان است و به جای تبلیغ ارزش های مقدس اسلام در پی ترویج تفکر غیرانسانی وهابیت و پرورش آدم های از حیوان بدتر برآمده که حال در سوریه و عراق در برابر مسلمین شمشیر کشیده اند و این وحشیان جگرخوار چه جنایت ها که نمی کنند، بی شک با ریختن خون هر مظلومی ده ها و صدها نفر دیگر علیه ظالم قیام خواهند کرد.

باز هم رژیم منحوس آل سعود دست به جنایتی بزرگ زده اند و روحانی مبارز و مجاهد عربستان شیخ نمر باقر النمرا را در آغاز سال نو میلادی به شهادت رسانده اند، این حرکت ناجوانمردانه که برخاسته از ناکامی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی و پیروزی های پیاپی مسلمانان کشورهای یمن، سوریه، لبنان و عراق بود به زودی با نوید نابودی گروه های تکفیری و در راس آن گروه داعش همراه می شود.

سران منفور و صهیونیست عربستانی بدانند شیخ نمر اولین قربانی این مسیر نبوده و آخرینش هم نخواهد بود و این جمله شیخ نمر باقرالنمر را برای آل سعود و هم پیمانانش یادآور می شویم که :آل سعود کیست؟ یک رژیم به درد نخور، یک رژیم طاغوت. خانواده های ما را در بحرین می کشند. اگر واقعا عرضه دارند بروند فلسطین را از دست اسرائیل آزاد کنند نه اینکه بایستند روبروی نیم میلیون بحرینی این مردمان پاک که غیر از دست های خالی چیزی ندارند.

بسیج دانشجوئی دانشگاه پیام نور کرج نیز در بیانیه دیگری در محکوم کردن این اقدام آل سعود آورده: آل سعود شیعه علی (ع) را از شهادت، جهاد و مودت با اهل بیت (ع) می ترسانند ولی این ابلهان نمی دانند که نمی شود چشم را از پلک هایش ترساند.

جگرمان سوخت وقتی امروز این رژِم غاصب با وقاحت تمام بیانیه ای صادر کرد و اعلام کرد که اعدام شیخ نمر باقرالنمر و 46 شیعه دیگر را اجرائی کرده است. آمریکا با ادعاهای حقوق بشری خود و طرفداری از دموکراسی و آزادی با حمایت همه جانبه از عربستان که هزاران انسان بی گناه را در یمن به خاک و خون کشانده است، در این جنایت و به شهادت رساندن شیخ نمر سهیم است.

بسیجیان و دانشجویان دانشگاه پیام نور کرج از مسئولین و دستگاه های اجرائی کشور و مردم همیشه در صحنه ی ایران درخواست می نماید اعتراض های خود را نسبت به عمل نابخردانه ی آل سعود یا بهتر بگوئیم عروسک خیمه شب بازی آمریکا و اسرائیل اعلام نمایند تا بداند که دیگر دوران بزن و درو تمام شده است و باید جواب قطره به قطره خون شهید شیخ نمر و یارانش را بدهد.

آل سعود و حامیانش بدانند اگر تعرضی نسبت به برادران شیعه داغدار کند با سوزنی به اسم ایمان و نخی به اسم شهادت دهانشان را خواهیم دوخت.

تجربه تاریخی نشان داده که مقابله با عالمان دینی عاقبتی جزء شکست و نابودی برای مسببان آن ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار