کد خبر: ۱۵۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 03 January 2016


رئیس کمیسیون سلامت، ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر کرج از اضافه شدن ۵۰۰ تخت به بیمارستان‌های کرج تا پایان سال جاری خبر داد.

محمدصادق باغستانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این پرسش که استان البرز به ویژه کلان‌شهر کرج به چه تعداد تخت بیمارستانی نیازمند است، گفت: استان البرز به بیش از ۲ هزار تخت بیمارستانی دیگر نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت اسمی تخت های بیمارستانی در کرج حدود یکهزار و ۴۰۰ تخت است، افزود: از این تعداد ۱۰۰۰ تخت فعال و مفید بوده و سرانه تخت های درمانی در کرج متعلق به ۷۰ یا ۸۰ سال گذشته است.

باغستانی با اشاره به اینکه بیمارستان های کمالی، شهید مدنی، شهید باهنر، شهید رجایی و بسیاری از بیمارستان های شهر قدمتی بیش از ۵۰ سال دارند، گفت: جای بسی تامل دارد که چرا تا کنون ظرفیت تخت های درمانی در این کلان‌شهر پرجمعیت افزایش پیدا نکرده است.

عضو شورای شهر کرج به تعامل شهرداری و شورای شهر با دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره کرد و گفت: مقرر شده است به تخت های بیمارستان های کلان‌شهر کرج ۱۰۰۰ تخت دیگر اضافه شود.

وی در پایان بیان کرد: تا پایان سال جاری ۵۰۰ تخت و تا پایان سال آینده نیز ۵۰۰ تخت دیگر به سرانه درمانی کلان‌شهر کرج اضافه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار