استاندار آذربایجان غربی از اجرای روش مدیریت بدون پول طرحهای عمرانی استان طی سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۱۵۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 21 March 2015

به گزارش خبرگزاری مهر، قربانعلی سعادت در پیامی، فرا رسيدن نوروز 1394 را به عموم مردم شريف آذربایجان غربی تبريك گفت.

در پیام نوروزی استاندار آذربایجان غربی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال

به نوبه خود این روز عزیز و تحویل سال را به همه هم استانی های عزیز تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم دلهای ما نیز از این تحول و نو شدن طبیعت بهره مند گردد.

سال 93 را در حالی به پایان رساندیم که مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی، سیاست های جمعیتی و سیاست های سلامت را ابلاغ فرمودند و آن را به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری نمودند که تمام آحاد اجرایی استان و مردم کلیه فعالیتشهایشان را در سمت و سوی این سیاست ها ساماندهی و اجرا کردند.

عزم ملی یکی از مهمترین سیاست های سال 93 بود که توسط رهبر معظم انقلاب مورد تاکید قرار گرفت؛ یعنی اینکه همه با وحدت، همدلی و مشارکت همگانی در ساختن کشور و زندگی خود تلاش کنند که این امر دراستان آذربایجان غربی که مجموعه ای از اقوام و ادیان را در خود جای داده بطور جدی محقق شد. سال 93 موفقیت های زیاد دیگری نیز در پی داشت که از آن جمله بحث پیشبرد برنامه های احیای دریاچه ارومیه است.

پروژه های مربوط به احیای دریاچه ارومیه در استان پیگیری و به مرحله اجرا رسیده که انتظار داریم با مشارکت مسئولان و آحاد مردم علی الخصوص صنعتگران و کشاورزان بتوانیم این طرح ها را به مرحله بهره برداری برسانیم. لذا یکی از موضوعات اساسی استان در سال 93 همین بحث اجرای برنامه های احیای دریاچه بود و انشاءا... تا پایان برنامه پیش بینی شده شاهد احیای آن باشیم.

اجرای روش مدیریت بدون پول در پروژه های استان از دیگر موفقیت های سال 93 بود. با این روش توانستیم کلیه پروژه های استان را فعال کنیم و پیمانکاران را دوباره وارد میدان کنیم، انشاء ا... در سال 94 نیز بتوانیم در راستای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین اشتغال جوانان نقش موثری را ایفا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار