کد خبر: ۱۶۳۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 13 January 2016


فرماندار ساوجبلاغ بر توسعه خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در مراسم افتتاح و راه‌اندازی بخش‌های تخصصی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در این شهرستان گفت: با توجه به نرخ جمعیت در این شهرستان توسعه خدمات درمانی و بهداشتی یکی از مهم‌ترین نیازهای ساوجبلاغ است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سلامت مردم یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها است، لذا باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که خدمات درمانی و بهداشتی در این شهرستان متناسب با جمعیت ساوجبلاغ شود.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه کمبود مراکز تخصصی درمانی در این شهرستان مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد می‌کند، افزود: در این راستا شهروندان در ساوجبلاغ مجبور هستند برای درمان برخی از بیماری‌های خود به شهرهای همجوار از جمله کرج مراجعه کنند که این مهم علاوه بر سختی راه، هزینه‌های بسیاری را برای مردم به همراه دارد.

پالیزگیر تأکید کرد: مشارکت خیران در ایجاد خدمات درمانی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه سرانه‌های درمانی بوده، لذا لازم است تا در این مسیر با جذب بیشتر خیران مسیر توسعه و پیشرفت را به خوبی طی کنیم.

وی همچنین به راه‌اندازی سه بخش تخصصی درمانی در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: امروز با همت خیران سه بخش دیالیز، آی.سی.یو و سی.سی.یو در ساوجبلاغ راه‌اندازی شد که گامی موثر در جهت توسعه خدمات درمانی در این شهرستان محسوب می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه هزینه احداث ساختمان این بخش‌های تخصصی درمانی 28 میلیارد ریال بوده که توسط فردی خیر ‌تأمین شده است، افزود: دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز با صرف 20 میلیارد ریال بخش‌های جدید بیمارستان امام جعفر صادق (ع) ساوجبلاغ را تجهیز کرده است.

به گفته پالیزگیر، بخش دیالیز بیمارستان امام جعفر صادق (ع) دارای 10 تخت، بخش آی.سی.یو 12 تخت و بخش سی.سی.یو هشت تخت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار