کد خبر: ۱۶۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 13 January 2016


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: مسئولان اجرایی کشور از دستگاه‌های فرهنگی که در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی فعالیت می کنند، حمایت کنند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه قرآن بهترین هدایت کننده برای بشر در طول تاریخ است، اظهار کرد: قرآن این کتاب ارزشمند به‌ عنوان بهترین منبع الهی برای هدایت بشریت از تاریکی های جهل به سوی نور در طول اعصار مختلف به شمار می آید.

وی گفت: سعادت دنیا و آخرت بشریت در این کتاب ارزشمند نهفته است به همین منظور مسئولان اجرایی کشور باید قدر و منزلت این کتاب آسمانی را به خوبی درک کرده و با حمایت از دستگاه های فرهنگی زمینه جذب اقشار مختلف جامعه را به قرآن و مفاهیم ارزشمند آن فراهم کنند.

حجت الاسلام مسعودی با اشاره به اینکه متأسفانه بسیاری از مردم در خانه هایشان قرآن دارند ولی قرآن از آنها مهجور مانده است، گفت: اگر می دانستند که در این قرآن چه مفاهیم ارزشمندی برای هدایت آنها نهفته است هرگز از آن جدا نمی شدند.

دشمنان از توسعه روز افزون اسلام در هراس‌اند

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه مفاهیم ارزشمند مندرج در قرآن کریم می تواند به‌عنوان بهترین منبع برای هدایت انسانها باشد، گفت: اگر انسانها مفهوم آیات این کتاب الهی را به خوبی درک کنند و به آن عمل کنند سعادت دنیا و آخرت نصیب حالشان خواهد شد.

وی گفت: دشمنان اسلام و قرآن هر چه تلاش کنند که اسلام و نور قرآن را در جهان خاموش کنند نمی توانند چرا که خدای متعال فرموده است، ما قرآن را نازل کردیم و خودمان نگهبان و حافظ آنیم و اسلام نیز برگرفته از همین قرآن است.

حجت‌الاسلام مسعودی در پایان بیان کرد: امروز دشمنان اسلام به نتیجه رسیده اند که تقید مسلمان به قرآن چنان سد محکمی برای او در مقابل گناه می سازد که رخنه در آن غیر ممکن است به همین خاطر دشمن تلاش می‌کند با توسعه نرم افزار های مختلف در فضای مجازی از توسعه روز افزون اسلام و قرآن در جهان به ویژه جوانان و نوجوانان جلوگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار