کد خبر: ۱۶۴۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴ 16 January 2016


دبیر کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان البرز گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر جشنواره روستایی استان البرز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ علی نقدی بازنشین ظهر امروز در نشست اعضای کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر جشنواره روستایی با هدف معرفی توانمندی‌ها روستاییان در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام برنامه‌های دیگری برگزار می‌شود افزود: حضور روستاییان و عشایر در راهپیمایی 22 بهمن، مسابقه‌های ورزشی کارکنان دستگاه‌ها و جوامع روستایی، مسابقه قرآنی و ... از مهمترین برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

دبیر کمیته روستایی و عشایر ستاد دهه فجر استان البرز خاطرنشان کرد: نشان دادن توانمندی‌ها و استعدادهای روستاییان و عشایر و بیان فرهنگ و سنن آنان از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

نقدی بازنشین با اعلام اینکه در این راستا نمایشگاهی نیز از دستاوردهای روستاییان و عشایر استان البرز نیز در دهه فجر برگزار می‌شود گفت: البته این نمایشگاه در دو بخش شهرستان و استان برگزار می‌شود.

به گفته وی براساس تمهیدات و هماهنگی‌های انجام شده این نمایشگاه در کاروانسرای شاه عباسی کرج برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار