کد خبر: ۱۶۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱ 17 January 2016


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر آیین ویژه میهمانی لاله‌ها در کرج برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حجت‌الاسلام محمدحسین روحی‌یزدی ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر اظهلر داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر باید از تمام ظرفیت‌ها برای باشکوه برگزار کردن مراسم‌های ویژه این ایام استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ایام الله فجر و برگزاری ویژه این ایام یکی از مهمترین اولویت‌هاست که باید بیش از پیش مدنظر مسولان باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره روزهای انقلاب و بیان آن روزها برای نسل امروز یکی از مهمترین مسائلی است که باید همیشه مورد توجه باشد و امسال نیز از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف مورد نظر استفاده می‌شود.

روحی یزدی افزود: در این راستا در ایام الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی از جمله آیین ویژه میهمانی لاله‌ها را نیز خواهیم داشت.

به گفته وی انقلاب اسلامی امام (ره) ولایت فقیه و رهبری، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی همدلی و همزبانی دولت ملت، انقلاب اسلامی ایمان جهاد و شهادت، انقلاب اسلامی وحدت امت اسلامی عدالت خواهی و حکومت جهانی مهدی (عج) از جمله روز شمارهای ایام‌الله دهه فجر امسال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار