کد خبر: ۱۶۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 21 January 2016


با معرفی 6 عکس برتر جشنواره عکس بسیج استان البرز به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ امشب در مراسم اختتامیه جشنواره عکس بسیج استان البرز که به میزبانی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار داشت: هنر زبان گویایی است که می‌تواند حجم وسیعی از جامعه را تحت تأثیر خود قرار دهد.

علی لشگری گفت: زبان هنر می‌تواند بسیاری از اهداف بسیج را بسیار ساده‌تر برای جامعه بازگو کند و مخاطبان بسیاری را نیز به خود جذب کند.

وی هنر عکس را بسیار تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: یک عکس خوب می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی را در ذهن مخاطب بگذارد و طولانی مدت فرد را متحول کند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ ادامه داد: با توجه به استقبال و مثبت بودن این نمایشگاه تلاش داریم تا نیروهای کارآمدتری را آموزش دهیم و در نمایشگاه دو سالانه 96 به صورت قوی‌تر حضور پیدا کنیم.

براساس این گزارش، از 300 اثر برگزیده 41 اثر توسط هیئت داوران انتخاب شد، همچنین رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان البرز نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد از برپایی نمایشگاه آثار برگزیده عکاسان بسیجی استان در گالری امیرخانی هشتگرد خبر داد.

امیر کمالی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز برای بازدید عموم دایر است، همچنین براساس تمهیدات اندیشیده شده این آثار در شهرستان‌های نظرآباد، کرج، فردیس و طالقان نیز به نمایش درخواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار