کد خبر: ۱۶۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 24 January 2016


فرماندار ساوجبلاغ گفت: 400 برنامه فرهنگی ، عمرانی ،ورزشی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش ایرنا،ابوالقاسم پالیزگیر روز یکشنبه درنشست ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی افزود: این برنامه ها با مشارکت دستگاه های اجرایی، نهادها ، تشکل های مردم نهاد و قشرهای مختلف مردم در جای جای شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود.

وی خطاب به دست اندرکاران برنامه های دهه مبارک فجرگفت: باید برنامه های امسال متفاوت تر از سال های گذشته باشد و ابتکار و نوآوری حرف اول را در اجرای برنامه ها بزند.

پالیزگیر، جایگاه والاو نقش پررنگ ایران اسلامی در عرصه جهانی را نشأت گرفته از حضور و پشتیبانی مردم دانست و افزود: باید جشن ها و برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم باشد.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه همایش رای اولی ها و افتتاح شمار زیادی طرح عمرانی در برنامه امسال دهه فجر قرار دارد از همه دستگاههای اجرایی خواست نسبت به تبیین خدمات دولت و نظام اسلامی فراگیر عمل کنند.

پالیز گیرافزود: انقلاب اسلامی و دهه فجر مناسبتی است که به همه مردم و اقشار مختلف جامعه متعلق است و فضای سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و این ایام باید صحنه تبلور همدلی، وحدت ملی و حضور حداکثری ملت ایران به معنای واقعی کلمه باشد.

وی با تاکید بر اینکه راهپیمایی سراسری 22 بهمن در شهرستان ساوجبلاغ بصورت متمرکز در شهر هشتگرد برگزار می شود از بخشداران و ائمه جمعه بخش های چندار و چهارباغ خواست برنامه ریزی حضور گسترده مردم را در راهپیمایی داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر ضرورت نگاه جدید و نوآوری در برنامه های بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: بعضی از کمیته های ستاد بزرگداشت به سمت برنامه های خلاقانه و مبتکرانه گام برداشته اند اما لازم است این برنامه ها شکل عمومی تری به خود بگیرد و طیف گسترده تری از مخاطبان را پوشش دهد.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: باید از برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جهت حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

پالیزگیر افزود: نباید برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان تریبونی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تبدیل شود.

در این نشست نمایندگان و اعضای کمیته های تخصصی به بیان دیدگاه های خود در ارتباط با برگزار شدن باشکوه مراسم بزرگداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار