کد خبر: ۱۶۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 25 January 2016


سرپرست حوزه هنری استان البرز با تاکید بر اینکه سطح فعالیت‌های هنری و فرهنگی استان البرز ارتقا می‌یابد، گفت: پردیس سینمایی استان البرز احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، اسماعیل آجرلو در نشست خبری با اصحاب رسانه استان البرز که عصر امروز در محل حوزه هنری استان البرز برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های خوبی در راستای توسعه بخش فرهنگ و هنر استان البرز صورت گرفته است، اظهار داشت: درصدد هستیم سطح فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان البرز تا سطح کشوری ارتقا داده شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در بخش سینمایی البرز در دستور کار قرار دارد، افزود: در راستای توسعه زیرساختی این بخش در نظر داریم پردیس سینمایی استان البرز که شامل چند سالن سینما است را در استان البرز راه‌اندازی کنیم.

آجرلو یادآور شد: ساختمان سینما هجرت برای ساماندهی ورودی شهر کرج باید تخریب شود از این رو امید است تا زمان ساخت پردیس سینمایی البرز، شهرداری کرج مکانی برای اکران فیلم‌ها به ما اختصاص دهد.

سرپرست حوزه هنری استان البرز با تاکید بر اینکه مراحل ساخت پردیس سینمایی البرز با همکاری و مساعدت کلیه نهادهای مربوطه نظیر شهرداری ظرف مدت زمان 2 الی 3 سال به اتمام می‌رسد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه «جشنواره تک» بعد از گذشت سال‌ها به استان البرز بازگردانده شد.

وی با تاکید بر اینکه جشنواره تک میراث هنرمندان استان البرز است که در مدت زمان 2 سال به صورت مسکوت باقی مانده بود، تصریح کرد: دوشنبه 5 بهمن ماه سال جاری مراسم رونمایی از پوستر و فراخوان این جشنواره برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در نظر داریم در سال جاری این جشنواره با محوریت "تئاتر تک طنز" آغاز به کار کند، یادآور شد: استان البرز از ظرفیت و توانایی بالایی در بخش فرهنگ و هنر برخوردار است که باید از این مواهب بهره‌مندی خوبی صورت گیرد.

آجرلو با اشاره به برگزاری "جشنواره هنری و رسانه‌ای حقوق بشر آمریکایی" در البرز ، گفت: دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان البرز واقع شده و این جشنواره به پیشنهاد حوزه هنری استان البرز برگزار می‌شود.

سرپرست حوزه هنری استان البرز گفت: توجه به مبحث مهم حقوق بشر آمریکایی از جمله مباحثی است که مقام معظم رهبری در تیرماه سال جاری به آن تاکید داشتند از این رو برگزاری چنین همایش و جشنواره‌هایی بسیار حائز اهمیت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار