کد خبر: ۱۷۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۴ 30 January 2016


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از تجاری سازی، اختراع یک دانشجوی دانشگاه آزاد کرج خبرداد.

دکتر بهروز میرزا روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اختراع 'نوید قربانیان' از دانشجویان مهندسی صنایع دانشگاه آزاد و همکارانش با شماره 87243 ثبت شده است.

وی ادامه داد:این اختراع با عنوان 'کامپوزیت زمینه پلیمری پر شده با خرده های پوست چوبی گردو' مطابق با آیین نامه های امور اقتصاد دانش بنیان مورد حمایت دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز گفت: این اختراع در پنجمین جشنواره مخترعان دانشگاه آزاد اسلامی و هفتمین جشنواره اختراعات رویش ملی نخبگان البرز و تهران که از دو روز پیش در کرج دایره شد در دید علاقه مندان قرار گرفت.

وی بیان کرد: این اثر در ارزیابی و ممیزی طرح ها و اختراع های برتر مخترعان و نوآوران مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از حمایت دانشگاه آزاد برخوردار شد.

میرزا با اشاره به مشارکت و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی در طرح های خلاقانه، ابداعات و اختراعات دانشگاهی گفت: این دانشگاه آمادگی پذیرش و همکاری و سرمایه گذاری برای تجاری سازی این آثار را دارد و از مخترعان و نخبگان دعوت به همکاری می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز با بیان اینکه استقبال از نمایشگاه اختراعات در دو سالن مجزای اختراعات و تجاری سازی چشمگیر بوده است، اظهار امیدواری کرد این گونه نمایشگاه ها بستر ساز تجاری سازی و حمایت هرچه بیشتر از مخترعان جوان کشور شده و موجب رونق اقتصادی در عرصه های داخلی و خارجی شود.

پنجمین جشنواره ملی اختراعات دانشگاه آزاد و هفتمین جشنواره رویش نخبگان استان های البرز و تهران از روز سه شنبه در کرج فعالیت خود را آغاز و امروز پنج شنبه به کار خود پایان دادند.

در این جشنواره ها 163 مخترع و نوآور آثار خود را در قالب 200 غرفه به نمایش گذاشتند که مورد استقبال علاقه مندان قرار گرفت.

معرفی آثار و تجاری سازی آن ها از اهداف این جشنواره ها بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار