کد خبر: ۱۷۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹ 30 January 2016


مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری جشن انقلاب در 63 مسجد این استان در ایام الله دهه مبارک فجر خبرداد.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا به تشریح برنامه های در نظرگرفته شده برای ایام دهه فجر پرداخت و افزود: این جشن در مساجدی که روحانیون این اداره کل مستقر هستند، برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در این جشن ها که هر شب از ایام الله دهه فجر برگزار می شود، به بررسی روند فعالیت های انجام شده تاثیر گذار در پیروزی انقلاب پرداخته می شود و هر شب یکی از شخصیت های فعال در آن دوران معرفی می شوند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، دهه فجرامسال نسبت به سال گذشته پرشور تر و با شور و شعف خاصی برگزار خواهد شد، گفت: مردم استان البرز در تمامی مناسبت های این نظام اسلامی حضور پر شوری خواهند داشت.

وی، برپایی 10 محفل انس با قرآن کریم، برپایی 22 کرسی تلاوت فجر نور، برپایی همایش قرآن و خانواده، نصب پوستر های قرآنی و برپایی نمایشگاه کتاب قرآن و انقلاب، آذین بندی و چراغانی و برپایی ایتسگاه های صلواتی با پخش شربت و شیرینی، فضا سازی ساختمان اداره کل با پوستر های قرآنی را از جمله این برنامه ها برشمرد.

حجت الاسلام مسعودی اظهار داشت: برگزاری دوره صحیح خوانی قرآن کریم، برگزاری چهارمین مجمع اساتید قرآن کریم استان البرز، اعزام قاری قرآن جهت قرائت قرآن در محافل مختلف، برگزاری گفتمان دینی با موضوع دهه فجر، آذین بندی محیط اداره کل و ادارات تابعه و نمایندگی ها و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب در مساجد در این ایام از دیگر برنامه ها در ایام دهه فجر است.

وی گفت: فعال سازی مساجد، حسینیه ها و تکایا به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مراسم جشن انقلاب در بیش از 200 هیئت مذهبی، پیشنهاد اقامه نماز شکر در کلیه مساجد در شب 22 بهمن، اعزام مبلغ و مبلغه دینی به هیئات، مدارس، کارخانجات از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی البرز در این ایام می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز اضافه کرد: باید با برنامه ریز منسجم تلاش کنیم که انقلاب و اهداف عالیه آن را به جوانان و نوجوانان به خوبی بشناسانیم تا خدای نکرده تبلیغات سوء دشمن آنان را از انقلاب و این نظام اسلامی دور نکند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار