کد خبر: ۱۷۴۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲ 02 February 2016


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از راه‌اندازی مرکز پایش سلامت ایثارگران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داوود مدیرفلاح پیش از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های ما توسعه خدمات به ایثارگران است.

وی ادامه داد: در این راستا طرح‌ها و برنامه‌هایی در جهت توسعه و ارتقای خدمات به این قشر انجام و در دست انجام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز خاطرنشان کرد: یکی از این برنامه‌ها راه‌اندازی مرکز پایش سلامت ایثارگران در استان است.

به گفته مدیرفلاح این مرکز در جهت توسعه خدمات سلامت به ایثارگران راه‌اندازی می‌شود و پیش‌بینی شده که مرکز پایش سلامت که یک مرکز تحصصی است تا ابتدای سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از ساخت 170 واحد مسکونی ویژه ایثارگران در شهرجدید هشتگرد خبر داد و افزود: هم اکنون ساخت این واحدهای مسکونی آغاز شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: دیدار با 700 خانواده شهید و ایثارگر استان البرز از برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه فجر است.

*برگزاری یادواره شهدای انقلاب در دهه فجر

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری یادواره شهدای انقلاب در دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدای انقلاب استان 14 بهمن ماه برگزار می‌شود.

مدیرفلاح همچنین به برگزاری میهمانی لاله‌ها اشاره کرد و بیان داشت: این برنامه همزمان با سراسر کشور در 168 گلزار شهدای استان برگزار می‌شود که مراسم متمرکز استانی آن در گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) حصارک کرج برگزار خواهد شد.

وی از پخت کیک بزرگ انقلاب در مدارس شاهد استان و تهیه و توزیع بیش از 5 هزار قطعه از تصاویر شهدای شاخص کشور در این ایام خبر داد و اظهار کرد: بهره‌برداری از 530 تخت بیمارستانی و 90 مرکز سلامت جامعه، افتتاح یادمان شهدای شهر مشکین دشت و صعود جانبازان استان به قله تفتان زاهدان از دیگر برنامه‌ها تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار