کد خبر: ۱۷۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 07 February 2016


مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان البرز گفت: پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان فردیس سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ ابوالفضل آفریده بعد از ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه خدمات درمانی در این استان نیازمند توسعه است گفت: پلی‌کلینیک تخصصی شهرستان فردیس سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: پلی‌کلینیک تخصصی فردیس هم‌اکنون بیش از 690 درصد پیشرفت دارد که با تمهیدات و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده نیمه اول سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان البرز در ادامه سخنان خود از دستگیری و شناسایی چندین باند قاچاق دارو و جعل مهر پزشکان در این استان اشاره کرد و افزود: اعضای این باند ضمن قاچاق دارو با سوءاستفاده از دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی اقدام به جعل مهر پزشکان در این استان نیز می‌کردند.

وی با بیان اینکه یکی از این افراد از حدود چهار سال پیش با سوءاستفاده از دفترچه بیمه تامین اجتماعی، حدود 9 میلیارد و 500 میلیون ریال داروی بیماران سرطانی را قاچاق و در بازار آزاد به فروش می‌رساند،‌ گفت: باند دیگری نیز با سوءاستفاده داروی بیماری‌های خاص را قاچاق می‌کرد.

آفریده در بخشی دیگر از سخنان خود به تعداد افراد بستری شده در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری 34 هزار و 533 نفر در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی بستری شدند و تعداد اعمال جراحی انجام شده 16 هزار و 723 نفر بوده است.

وی در ادامه سخنان خود از پیگیری تحویل زمین مربوط به پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی خبر داد و بیان داشت: احداث این ساختمان یکی از مهمترین اولویت‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار