کد خبر: ۱۷۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 10 February 2016

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن مظهر اقتدار و همبستگی ملت ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت ایران تحت هدایت‌های روحانیت معظم شیعه به ویژه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) علیه حکومت ظلم و جور و فساد طاغوت قیام کردند و ثمره این قیام ملی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بهمن 57 است.

وی تصریح کرد: از نخستین ساعات پیروزی انتقلاب اسلامی تاکنون دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی تمام توان خود را برای ضربه ‌زدن به انقلاب و ملت ایران به کار بسته و از هیچ توطئه‌ای خودداری نکردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: اگر به تاریخ انقلاب اسلامی نگاه کنیم، در می‌یابیم که بیشترین هجمه‌ها و تهدیدها و حتی حمله نظامی و تهاجم فرهنگی و فشار و تحریم اقتصادی را ملت ایران تحمل کرده‌اند.

روحی‌یزدی با طرح این پرسش که با وجود تمام تهدیدها و تهاجم‌ها چرا انقلاب اسلامی سربلند و با عزت است، گفت: این دستاورد بزرگ مرهون هدایت‌های صحیح مقام عظمای ولایت و ایستادگی و از خودگذشتگی ملت ایران است.

وی بیان داشت: طی بیش از سه دهه اخیر صدها هزار شهید و جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب و اسلام و راه ولایت کردیم، تا ملت ما در جهان سربلند و با عزت بوده و وظیفه اصلی نسل امروز این است که پاسدار این دستاورد بزرگ باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن گفت: 22 بهمن مهمترین برگ تاریخ ایران اسلامی است و در این روز توانستیم با وحدت و همدلی و حرکت زیر پرچم ولایت و مرجعیت معظم شیعه، 2500 سال حکومت ستم‌شاهی و سلطه دست‌نشانده‌های غرب را در ایران پایان دهیم.

روحی‌یزدی ادامه داد: در این روز ملت ایران با حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اقتدار و همدلی و همزبانی خود را به رخ جهانیان می‌کشانند و باید با حضوری گسترده و آگاهانه، از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی دفاع کرد.

وی از راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن به عنوان نماد و مظهر اقتدار و وحدت ملت ایران یاد کرد و گفت: در این شرایط حساس داخلی و بین‌المللی باید بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی به جهانیان نشان دهیم که ملت ایران از هیچ تهدید و توطئه‌ای هراسی به دل راه نداده و همچنان با قدرت راه ولایت را ادامه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار