کد خبر: ۱۸۰۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰ 13 February 2016


یکی از بازیکنان هندبال استان البرز به شدت از عملکرد ناصر فخاری رئیس هیات انتقاد کرد.

مرتضی خادمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: انتظار ما از انتخاب فخاری کم رنگ شدن خط تیره‌های هندبال بود اما اینگونه نشده و با گذشت سه ماه از حضور فخاری در راس هندبال استان البرز مشکلات همچنان پا برجا است.

وی افزود: با گذشت سه ماه از برگزاری مجمع هندبال استان و انتخاب فخاری به عنوان رئیس اتفاق مثبتی در هندبال البرز رخ نداده است و حتی مشکلات بیشتر از قبل نیز شده است.

خادمی خاطرنشان کرد: هوای هندبال البرز قبل از فخاری نیز سرد بود اما متاسفانه با آمدن ایشان این هوا سردتر از قبل هم شده است و نمی‌شود در این شرایط فعالیتی انجام داد.

این بازیکن هندبال البرز ادامه داد: تا به حال چندین جلسه در جهت بهبود وضعیت هندبال استان تشکیل شده است تا اختلافات خانواده هندبال کمتر از قبل شود اما متاسفانه بازخورد این گفت وگوها مثبت نبوده و همین جلسات نیز با تنش به پایان رسیده است.

خادمی گفت: تعداد جلساتی که تا به امروز در هیات هندبال استان البرز برگزار شده از تعداد جلسات تمرینی بیشتر بوده است.

وی با اشاره به این که اعضای هیات رئیسه و همچنین دبیر هیات هندبال از خانواده هندبال و از افراد شناخته شده تشکیل شده است، افزود: متاسفانه بعد از حضور این افراد نیز مشکلات رفع نشده و همچنان کاستی‌ها به قوت خود باقی است.

خادمی یادآور شد: متاسفانه رئیس هیات هندبال هیچ تعاملی با اعضای هیات رئیسه و همچنین دبیر هیات ندارد و در صحبتی که با افراد حاضر در هیات داشتم همگی از برنامه‌های هیات اظهار بی‌اطلاعی کردند!

بازیکن هندبال استان البرز گفت: متاسفانه ناصر فخاری به تنهایی قصد حل کردن مشکلات را دارند.

وی با اشاره به مشکلات هندبال البرز یادآور شد: هنوز مشکل نداشتن سانس تمرینی، امکانات تمرینی از جمله توپ و همینطور مشکلات مالی وجود دارد .

خادمی خاطر نشان کرد: همه این مشکلات سبب شده است بازیکنان نوجوان و جوان هندبال استان به تیم‌های استان‌های دیگر بروند و برای آنها تمرن و بازی کنند!

وی در پایان گفت: فخاری یا آمدنشان نوید روزهای خوبی برای هندبال استان البرز دادند اما متاسفانه با گذشت سه ماه از انتخاب و فعالیت ایشان روزهای خوب نیامده‌اند و روز به روز نیز بر انبوه مشکلات افزوده می‌شود.

گفتنی است این انتقاد‌های درست و یا غیر درست در حالی از سوی خادمی صورت گرفته است که فخاری رئیس هیات هندبال در مصاحبه‌های خود با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از مشکلات عدیده هندبال استان البرز خبر داده بودند.

فخاری در این مصاحبه‌ها صراحتا از وجود اختلافات شدید خبر داده بود و بیان کرده بود خانواده هندبال البرز یکدیگر را قبول ندارند و برگزاری جلسات متعدد نیز نتوانسته آتش اختلافات را پایین بیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار