کد خبر: ۱۸۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴ 15 February 2016


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج از افزایش اتوبوس‌های این سازمان تا پایان سال آینده خبر داد.

مهرداد کیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: مرکز استان البرز دارای بیش از 2 میلیون نفر جمعیت است و به دلیل همجواری با تهران و شرایط جغرافیایی و شهرسازی ویژه، دارای مشکلاتی در حوزه حمل و نقل و ترافیک است.

وی تصریح کرد: برای رفع این مشکلات باید زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی در کرج تقویت شود و خوشبختانه مدیریت شهری نگاه ویژه‌ای به این مهم دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: با هماهنگی و تعاملی که مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر کرج دارد، مبلغی بالغ بر 45 میلیارد تومان برای تجهیز و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرج تخصیص یافته است.

کیانی گفت: با تخصیص این اعتبار یک‌هزار دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی کرج اضافه خواهد شد.

وی بیان داشت: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و تلاش می‌کنیم که با نوسازی و تجهیز ناوگان اتوبوسرانی کرج و همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی، مردم را بیشتر تشویق به استفاده از حمل و نقل عمومی و به ویژه اتوبوس کنیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج افزود: در کنار اجرای طرح‌های عمرانی و افزایش تجهیزات سخت‌افزاری، باید جامعه را هم تشویق به استفاده از وسائل حمل و نقل عمومی کرد.

کیانی اظهار داشت: تحقق این مهم در کنار کاهش بار ترافیکی، هزینه‌های مردم و کشور را هم کاهش داده و می‌توانیم بخش مهمی از مشکلات مردم را کنترل و برطرف کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی اتوبوس‌های جدید در کرج به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، حداکثر تا پایان سال آینده یک هزار دستگاه اتوبوس جدید در شهرستان کرج به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول گفت: بهره‌برداری از اتوبوس‌های جدید گامی مهم در افزایش رضایت‌مندی شهروندان خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار