کد خبر: ۱۸۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 16 February 2016


مدیر کل کمیته امداد البرز از اعطای تسهیلات خودکفایی واشتغال به یکهزارو 100 مددجوی تحت حمایت فاقد شغل دراین استان خبرداد.

علی سالارکیا روز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگارایرنا افزود: اعطای این تسهیلات در طرحهای اشتغال مورد علاقه خود در رشته های خدماتی ، کشاورزی ، دامداری و صنایع دستی است .

وی با بیان اینکه این حجم از تسهیلات اعطایی مربوط به 10 ماهه نخست سال است اظهار داشت : بابت اجرای این طرحها رقمی معادل 108 میلیارد ریال اختصاص یافت .

وی افزود : براین اساس بودجه مورد نیاز جهت اجرای این تعداد طرح اشتغالزا ، از محل اعتبارات قرض الحسنه بانکها و همچنین اعتبارات کمیته امداد تأمین و پرداخت شد .

این مسوول تصریح کرد : ایجاد اشتغال محرومان با اولویت خانواده های تحت حمایت و سپس نیازمندان جویای کار غیر تحت حمایت انجام می شود .

مدیرکل کمیته امداد استان البرز بیان کرد : سالانه با اجرای طرح های اشتغالزایی بخشی از افراد تحت حمایت کمیته امداد استان البرز به مرحله توانمند سازی می رسند .

سالارکیا با اشاره به سیاست های این نهاد در جهت خودکفایی و اشتغال خانواده های تحت حمایت یادآور شد : به لطف خدا فرصت های خوبی برای توانمند سازی افراد تحت حمایت کمیته امداد فراهم شده است .

وی آمادگی کمیته امداد استان البرز را برای مشارکت صاحبان صنایع ، مشاغل و اصناف در خصوص ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت اعلام کرد .

وی افزود: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در صورت دریافت تسهیلات اشتغال و رسیدن به مرحله کسب استقلال اقتصادی به تدریج از چرخه حمایتی این نهاد خارج می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار