فرمانده انتظامی کرج:
از مجموع پرونده‌های سرقت، بیش از 73 درصد از پرونده‌ها توسط ماموران پلیس کشف و نهایی شده است.
کد خبر: ۱۸۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶ 29 February 2016
سرهنگ سیدعلی سیدحقیقی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران حضور یافت و در یک نشست خبری به پرسش‌های آنها پاسخ داد.
وی در بخشی از این نشست اظهار داشت: خوشبختانه ملت ایران انتخاباتی با شکوه و حداکثری را برگزار کردند و نیروهای پلیس کرج در کنار حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، به خوبی وظیفه خود در تامین امنیت انتخابات را انجام دادند.
این فرمانده ارشد انتظامی گفت: در این انتخابات شاهد بودیم که مجریان و ناظران و کاندیداها و رای دهندگان بدون هیچ مشکل امنیتی انتخابات را برگزار کردند.
سیدحقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد نیروی انتظامی در شهرستان کرج اشاره کرد و گفت: طرح‌های ویژه پلیسی که برگزار کردیم، موجب افزایش امنیت و رضایت‌مندی شهروندان شد، به صورتی که امسال شاهد کاهش بیش از 5 درصدی سرقت در کرج بودیم.
وی افزود: از مجموع پرونده‌های سرقت، بیش از 73 درصد از پرونده‌ها توسط ماموران پلیس کشف و نهایی شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 2 تن انواع مواد مخدر در کرج کشف و ضبط شده است که این رقم افزایش 6 درصدی را با کشفیات سال گذشته دارد.
سیدحقیقی بیان داشت: اجرای بیش از 10 هزار طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در کرج نشان می‌دهد که پلیس تاکید ویژه‌‌ای برای برخورد با این بلای خانمان‌سوز دارد.
وی گفت: در زمان اجرای این طرح‌ها بیش از 17 هزار معتاد و فروشنده مواد مخدر خرد توسط ماموران خدوم پلیس دستگیر شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کرج در ادامه به تشریح چند عملیات موفق پلیس پرداخت و گفت:‌ یکی از پرونده‌ها مربوط به سرقت خودرو مسافرکشان شخصی در منطقه آتشگاه بود که عده‌ای رانندگان را با ترفند خاص به این منطقه کشانده و سپس خودروهای آنها را سرقت می‌کردند.
سیدحقیقی بیان داشت: در این پرونده 4 متهم دستگیر و 7 سرقت به عنف کشف شده است.
وی همچنین به شناسایی یک زوج کف‌زن که جزو طایفه‌ای خاص هستند خبر داد و گفت: این افراد با مراجعه به صرافی‌ها و با استفاده از زبان عربی اقدام به کف‌زنی‌ می‌کردند که در این ارتباط 600 دلار و 80 پوند به سرقت برده بودند که طی یک عملیات پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.
این فرمانده ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی سال اظهار داشت: برای تامین امنیت مردم و اصناف در روزهای پایانی سال 3 طرح ویژه در دستور کار داریم.
سیدحقیقی تصریح کرد: طرح اول مربوط به پوشش کامل مراکز خرید شهرستان کرج است که این طرح آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود: طرح بعدی مربوط به تامین امنیت شهروندان در چهارشنبه آخر سال و مقابله با عرضه و فروش مواد محترقه خطرناک و غیر استاندارد است.
فرمانده پلیس کرج گفت: در این زمینه تاکنون بیش از 3 تن انواع مواد محترقه و همچنین مواد تولید نارنجک‌های دست‌ساز کشف و ضبط شده است.
سیدحقیقی با تاکید بر اینکه مسئولان و نیروی انتظامی هرگز با شادی مردم مخالفت نمی‌کنند، گفت: آنچه که پلیس در روزهای پایانی سال و مراسم چهارشنبه آخر سال به شدت با آن مقابله می‌کند، هنجارشکنی و رفتارهایی است که سلامت و امنیت جامعه را به خطر می‌اندازد.
وی افزود: طرح آخر نیز مربوط به پوشش مناطق مسکونی در ایام تعطیلات و مسافرت نورزی و مردم و همچنین پوشش تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی کرج است که با جدیت اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار