کد خبر: ۱۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 06 April 2015
به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان فردیس، افزود: برای تحقق اهداف والای نظام اسلامی، توکل به خدا و انسجام درونی باید در نگاه نخست مردم و مسوولان باشد.
وی تصریح کرد: وحدت کلمه بود ملت ایران را پیروز کرد به دوران طاغوت در ایران پایان بخشید.
ایمانی گفت: اگر تفرقه بر جامعه حاکم شود و احزاب سیاسی وحدت ملت ایران را چند تکه کنند این ملت نمی تواند به نتیجه دلخواه خود برسد.
وی افزود: وحدت کلمه و تبعیت از ولایت فقیه می تواند جامعه را به پیش ببرد، همانطورکه در مذاکرات هسته ای آثار این دواصل مهم را دیدیم.
امام جمعه فردیس گفت: تیم مذاکره کننده کشورمان با حمایت رهبری توانست از حقوق مسلم ملت ایران دفاع کند.
وی دربخش دیگری از سخنانش اظهارداشت: شهرستان فردیس شورای شهر و شهرداری مستقل ندارد و باید همه دست به دست هم دهیم تا کارها پیش رود.
ایمانی در بخش دیگر سخنان خود ازفعالیت نیروگاه منتظر قائم که سبب آلودگی هوای شهرستان فردیس شده، انتقاد کرد و اظهارداشت: امروز فردیس به آلوده ترین منطقه استان البرز به لحاظ کیفیت هوا تبدیل شده است .
وی گفت: مسوولان نیروگاه منتظر قائم ، اقدامات فنی برای کاهش آلایندگی این نیروگاه به عمل نیاورده اند.
وی تصریح کرد: فعالیت این نیروگاه ، همچنین سبب کاهش ذخایر آبی فردیس شده است.
فرماندار فردیس نیزدراین نشست عملکرد مسوولان منطقه را در سال 93 ارزشمند و تاثیرگذار دانست.
مهدی مهرور افزود: حضور با برکت مقام معظم رهبری در سال 93 درشهرستان فردیس با برکات فراوانی همراه بود.
وی با قدردانی از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: به طور قطع رسیدن به توافق هسته ای دستاوردهایی برای ملت ایران خواهد داشت.
شهردارکرج هم دراین نشست با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهارداشت: دولت کارگزار وخادم مردم است و طبق فرمایشات رهبری ، مسوولان باید در حوزه کاری خود پیشگام باشند.
علی ترکاشوند افزود: شهرداری کرج باتمام امکانات به مردم شهرستان فردیس خدمات رسانی خواهد کرد و پروژه های بزرگ عمرانی برای این منطقه پیش بینی شده است.
وی از بازگشایی بلوار فرگاز شهرستان فردیس به عنوان یکی از طرح های مهم عمرانی منطقه نام برد که با شهرداری برای اجرای این طرح مصمم است.
فردیس با 600 هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کرج واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار