هفت پروژه نیمه تمام راه روستایی شهرستان تکاب با مشارکت بنیاد برکت تکمیل می شود.
کد خبر: ۱۹۰۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 01 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

در جلسه مشترک معاون عمرانی استاندارآذربایجان غربی و معاون فنی وطرح های زیربنایی بنیاد برکت در ارومیه برگزارشد به منظور تسریع درتکمیل طرح های زیربنایی و کمک به توسعه وعمران مناطق کمتر توسعه یافته استان مقرر شد 7 پروژه نیمه تمام راه روستایی شهرستان تکاب به ارزش بیش از 90 میلیارد ریال بصورت مشترک از محل اعتبارات عمرانی استان ، اعتبارات بنیاد برکت و اعتبارات ملّی راههای روستایی وزارت راه و شهرسازی تکمیل شود.
در این جلسه که فرماندار شهرستان تکاب و امام جمعه این شهرستان نیز حضور داشتند مقرر شد این پروژه ها به طول 53 کیلومتر که در مناطق صعب العبور و دورافتاده شهرستان قرار دارد سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسند.
معاون امور عمرانی استاندار در این جلسه با اشاره به سیاست های مدیریت ارشد در توزیع متوازن اعتبارات عمرانی و توجه ویژه به توسعه مناطق محروم در استان گفت:دردولت یازدهم برای کمک به توسعه مناطق محروم دراستان بویژه تکاب در جنوب و چالدران در شمال استان شده است.
تقی کهوریان تکمیل طرح های نیمه تمام را از برنامه های جدی دولت برشمرد وافزود:شهرستان تکاب با داشتن ذخایرغنی معدنی و آثار تاریخی از جمله مجموعه جهانی تخت سلیمان از ظرفیت بسیاربالایی دربخش تولید و اقتصاد برخوردار است و باید با توسعه زیرساختهای عمرانی و اجرای طرحهای اقتصادی روند پیشرفت و برخورداری این منطقه را تسریع کرد.
وی با تقدیر ازخدمات بسیار با ارزش بنیاد برکت درمناطق محروم کشوراظهار داشت:خدمات بنیاد برکت در کمک به رفع محرومیت در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم آثارو برکات بسیارارزشمندی دارد و امیدواریم در سال های آینده شاهد حضور و فعالیت بیشتر این نهاد انقلابی در سایر مناطق استان نیز باشیم.
جعفری معاون فنی وطرح های زیربنایی بنیاد برکت نیز در این جلسه گفت: بنیاد برکت در راه خدمت به مردم  مناطق محروم گامهای موثری را در سالهای گذشته برداشته است و حوزه فعالیت آن در زمینه‌های مختلف آموزشی، بهداشتی،عمرانی و طرحهای اشتغالزا ، فرهنگی و مذهبی و طرح‌های هادی روستایی را شامل می‌شود. 
ثقفی فرماندار شهرستان چالدران نیز در ادامه گفت:شاخص بهره مندی مناطق روستایی شهرستان از راه آسفاته 37 درصد است که این میزان در مقایسه با شاخص متوسط استانی 52 درصد در این بخش بسیار پایین بوده و با تکمیل این هفت طرح نیمه تمام این شاخص به بالای 50 درصد ارتقاء خواهد یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار