سال رو به پایان است و خبری از سفر رئیس جمهور به البرز نیست
با وجود این وعده‌ها، سال جاری رو به پایان بوده و خبری از سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان البرز نیست. این در حالی است که از سوی دولت اعلام شده، رئیس جمهوری در همین ایام به یکی از استان‌های مرکزی کشور سفر خواهد کرد.
کد خبر: ۱۹۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 05 March 2016
به گزارش تابناک – البرز: سید حمید طهایی استاندار البرز در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان البرز که در فروردین ماه امسال برگزار شد، طی سخنانی گفت: اگرچه به مدیران دستگاه‌های اجرایی برای سفر حسن روحانی آماده‌باش داد، اما زمان دقیقی را اعلام نکرد.
پرتال رسمی استانداری البرز این بخش از صحبت‌های سید حمید طهایی استاندار البرز را منتشر کرده و به نقل از عالی‌ترین نماینده دولت در البرز نوشته بود:‌ سیدحمیدطهایی روز شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گفت که البرز در سال جدید میزبان حجت‌الاسلام روحانی رئیس جمهور محترم خواهد بود.
وی در این نشست که با حضور معاونان، فرمانداران و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در سالن شهدای دولت برگزار شد، به یکی از سئوال‌های رسانه‌ها مبنی بر زمان سفر رئیس جمهوری پاسخ داد و گفت: سئوال‌های زیادی از سوی رسانه‌ها مبنی بر سفر رئیس جمهور محترم به استان البرز مطرح می‌شود که در پاسخ باید گفت که احتمال سفر رئیس جمهور محترم به استان البرز بالا است، به همین دلیل نیز مسئولان باید در سال جدید آمادگی کاملی داشته باشند.
طهایی یادآور شد: ممکن است سفر رئیس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید در 6 ماه اول سال و یا 6 ماه دوم صورت گیرد. تلاش می‌شود تا با پیگیری‌ها این سفر در نیمه اول سال جاری انجام شود.
در تاریخ بیستم اردیبهشت نیز یکی از نزدیکان استاندار البرز به خبرنگار تابناک گفت: بر اساس آنچه که تاکنون از نهاد ریاست جمهوری به استانداری البرز اعلام شده، سفر به البرز به طور قطع در برنامه کاری رئیس جمهوری قرار دارد.
وی تصریح کرد: اما تاکنون زمان قطعی این سفر کاری اعلام نشده است.
این مسئول افزود: همچنین ما اطلاعی نداریم که آیا سفر رئیس جمهوری به البرز همزمان با شهرستان‌های غرب استان تهران برگزار می‌شود و یا خیر و یا اینکه آقای روحانی چه مدت میهمان البرز خواهند بود.
وی تاکید کرد: در حال حاضر اکثر مدیران استان البرز در تلاش هستند تا مقدمات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت را به البرز فراهم کرده و این سفر به طور قطع برگزار می‌شود.
با پایان شش ماهه نخست سال جاری، همه منتظر بودند که سفر رئیس جمهوری به استان البرز برگزار و وعده استاندار مبنی بر تلاش برای انجام این سفر محقق شود.
در تاریخ بیست و هشتم آذر ماه نیز سیدحمیدطهائی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور دبیر سفر هیئت دولت و جمعی از مدیران کل استان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهارکرد: قبل از سفر باید مقدمات سفر ریاست محترم جمهوری در استان را فراهم نماییم.
استاندار البرزدر پایان با بیان اینکه سفردکتر روحانی نخستین سفر هیئت دولت تدبیر و امید به این استان است، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مدیران استان آمادگی کامل را در این زمینه داشته باشند.
با وجود این وعده‌ها، روزهای سال جاری رو به پایان است و خبری از سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان البرز نیست.
این در حالی است که از سوی دولت اعلام شده است که رئیس جمهوری در همین ایام به استان یزد سفر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار