کد خبر: ۱۹۳۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 06 March 2016


امام جمعه شهرستان فردیس گفت: انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان فردیس تازه تاسیس است و خیرین و افراد نیکوکار می خواهم به کمک این انجمن بیایند تا این انجمن تقویت شود.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی شب شنبه در آیین نخستین جشن گلریزان شهرستان فردیس افزود: امیدوارم این انجمن تازه تاسیس شکل گرفته سنگ بنایش خوب گذاشته شود و در طی چهارماه آینده با برگزاری جشن گلریزان بتوانیم برای زندانیان جرائم غیر عمد کمک خوبی در جهت آزادی آنها برآییم.

وی اظهار کرد: کاری که انجمن حمایت از زندانیان فردیس می خواهد انجام بدهد کار ارزشمندی است کسانی که به هر دلیل زندانی شدند خانواده آنها باید ساماندهی شوند.

ایمانی افزود: اگر وضع اشتغال و بیکاری در جامعه درست شود خیلی از بزهکاریها حل خواهد شد کار و اشتغال از یک طرف و از طرف دیگر دشمنان ما بیکار ننشستند انواع مواد مخدر و بزهکاری را در جامعه ترویج می دهند.

وی گفت: در استان البرز هر زندانی که وارد زندان می شود خانواده آنها نیز باید تحت پوشش قرار بگیرند.

فرماندار فردیس نیز گفت: روز 15 اسفند را برای برگزاری نخستین جشن گلریزان شهرستان فردیس گذاشتیم و 350 نفر از این شهرستان را دعوت کردیم که تعداد انها به این رقم نمی رسد.

علی قنبر زمانی افزود: در شهرستان فردیس این نخستین انجمن حمایت از زندانیان راه اندازی شده است که با کمک افراد خیر در جهت آزادی زندانیان و حمایت از خانواده آنها بکوشیم.

وی اظهار کرد: افرادی که دلشان به جامعه می سوزد و کسانی که برای آسایش و امنیت خود و جامعه تلاش می کنند می خواهیم که به کمک انجمن حمایت از زندانیان فردیس بیاید تا با کمک خیرین بتوانیم قدمهای مثبتی را برداریم.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار