کد خبر: ۱۹۵۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016


فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج بر رفع دغدغه‌ها و مشکلات ترافیکی در این کلانشهر تأکید کرد و گفت: روزانه تردد 205 هزار خودرو در محور کرج تهران به ثبت می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایون شریفی عصر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های سازمان موتوری شهرداری کرج اظهار داشت: کرج به دلیل نزدیکی به تهران وجود آزادراه‌ها و جاده‌های مهم همیشه مورد توجه بوده است.

وی ادامه داد: در این راستا حجم ترددها در محورهای این استان نیز بسیار بالا است و لازم است تا تدابیر لازم برای رفع معضلات ترافیکی از سوی مسئولان اندیشیده شود.

شریفی با تأکید بر اینکه سه محور پرتردد کشور در این منطقه وجود دارد،‌ افزود: آزادراه تهران ـ کرج به عنوان یکی از پرترددترین محورهای کشور و خاورمیانه است.

به گفته وی همچنین آزادراه کرج ـ قزوین که محل اتصال پایتخت به بیش از 10 شهر و استان کشور می‌باشد نیز در این منطقه قرار دارد.

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان کرج با بیان اینکه جمعیت بسیار بالای منطقه در کنار جمعیت شناور نیز به کمک این عوامل آمده است، گفت: برای رفع معضلات ترافیکی لازم است اقدامات کارشناسی شده انجام شود تا دغدغه مردم و مسئولان در این زمینه برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار