کد خبر: ۱۹۵۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016


فرماندار فردیس از سرمایه گذاران بخش خصوصی خواست در پروژه های فرهنگی،تفریحی و ورزشی در جهت غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان وجوانان در این شهرستان مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، علی قنبر زمانی روز چهارشنبه در آئین درختکاری در پارک نسترن شهرک کوثر شهرستان فردیس، افزود: با توجه به کمبود این فضاها در شهرستان فردیس برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان از سرمایه گذاران دعوت می شود در این زمینه مشارکت کنند.

وی در ادامه افزود: بدنبال این هستیم بتوانیم برای فردیس سرمایه گذاری را جذب کنیم تا بتواند برای اوقات فراغت جوانان این شهرستان فضاهایی را فراهم کند.

وی گفت: ورزش ، تفریحات سالم ، پرکردن اوقات فراغت و هدایت والدین از نوجوانان و جوانان ، ارکان اصلی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی است.

وی اظهار کرد: ساخت آینده جوانان با برنامه ریزی و غنی سازی اوقات فراغت فراهم می شود و غنی سازی اوقات فراغت سطح آگاهی و بینش جوانان ونوجوانان را در مسیر رشد و پویایی قرار می دهد.

فرماندار فردیس گفت: غنی سازی اوقات فراغت سطح آگاهی و بینش جوانان ونوجوانان درحوزه های مختلف علمی، اخلاقی، ورزشی وهنری را بالا می برد و جامعه را در مسیر پویایی و رشد قرار می دهد.

زمانی افزود: با توجه به جمعیت شهرستان فردیس و مهاجر بودن تلاش برای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز منطقه به عنوان یکی از اولویت های اصلی در دستور کار است.

وی در ادامه افزود: در شهرستان فردیس حدود 12 هزار اصله نهال در معابر و بلوارها و پارکها کاشته و در بین مردم توزیع شده است.

در این مراسم مدیر منطقه 3 شهرداری کرج،رییس اداره حفاظت محیط زیست فردیس و حاضرین با کاشت چندین اصله نهال در محل پارک نسترن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری را گرامی داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار