دبیرکل اتاق بازرگانی البرز اعلام کرد
پس از توافق برجام تاکنون هیئت‌های اکراینی، بوسنی، ایتالیا، کرواسی، لهستان و فرانسه به استان البرز سفر کرده‌اند.
کد خبر: ۲۰۸۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 07 April 2016
دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز از سفر هیئت تجاری و بازرگانی استونی در ۲۲ فروردین ماه سال جاری به البرز خبر داد.
 مسعود قاسمی  اظهار داشت: در راستای دعوت از سرمایه‌گذاران خارجی و فراهم کردن فرصت دیدار رودرو میان فعالان اقتصادی دو کشور این بازدید برنامه‌ریزی شده است.
وی با بیان اینکه این هیئت به سرپرستی میت پاتز رییس اتاق بازرگانی  استونی در اتاق البرز حضور پیدا می‌‌کند، افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی بین تجار و بازرگانان استونی و استان البرز و انعقاد تفاهم‌نامه بین دو طرف از برنامه‌های این هیئت خارجی است.
دبیرکل اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: دیدار مقامات این هیئت تجاری با استاندار، مدیران اقتصادی استان از دیگر برنامه‌های این هیئت تجاری  است.
وی ادامه داد: این هیئت تجاری و بازرگانی  استونی  متشکل از مسئولان و کارشناسان  از شرکت‌های  فناوری اطلاعات، ساختمان، مواد غذایی ،حمل و نقل و املاک به مدت یک روز در استان البرز حضور دارند.
این مسئول گفت: پس از توافق برجام تاکنون هیئت‌های اکراینی، بوسنی، ایتالیا، کرواسی، لهستان و فرانسه به استان البرز سفر کرده‌اند.
قاسمی  با اشاره به این نکته که اکنون فضای مناسبی برای این ارتباط ها در البرز فراهم شده است افزود: اتاق بازرگانی استان البرز پل ارتباطی بین صاحبان صنایع داخلی و خارجی است.
دبیر کل اتاق بازرگانی البرز بیان کرد: اکنون ارتباط تجاری و اقتصادی استان البرز با سایر کشورها برقرار شده و یکی از مهمترین اهداف این است که بتوانیم از مصرف محوری به صادرات محور تبدیل شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار