کد خبر: ۲۰۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶ 10 April 2016

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز از آغاز نشست‌های تخصصی بین تجار و بازرگانان استونی و استان البرز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنا مولایی ظهر امروز در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه روابط اقتصادی بین کشورهای مختلف از مهمترین اهدافی است که دنبال می‌شود، افزود: امروز با تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک هیأت 14 نفره تجاری سیاسی کشور استونی به سرپرستی میت پاتز وارد استان البرز شده‌اند.

وی ادامه داد: با ورود این هیأت نشست‌های تخصصی بین تجار و بازرگانان استونی و استان البرز آغاز شد که گامی مهم در جهت توسعه اقتصادی و رسیدن به اهداف مورد نظر است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده در این نشست‌ها تفاهمنامه‌های همکاری بین هیأت استونی و اتاق بازرگانی البرز امضا می‌شود.

بنامولایی با بیان اینکه این هیأت تجاری یک روز در استان البرز حضور خواهند داشت،‌ افزود: با توافقات صورت گرفته در خصوص رفع تحریم‌ها، تاکنون هیأت‌هایی از سوی کشورهای اکراین، بوسنی، ایتالیا، کرواسی، لهستان و فرانسه برای مراودات اقتصادی به این استان سفر کرده‌اند.

به گفته وی استان البرز با داشتن صنایع مختلف یکی از استان‌های قابل توجه کشورهای مختلف در خصوص تفاهم نامه‌های اقتصادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار