کد خبر: ۲۱۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸ 12 April 2016


رئیس پلیس راه استان البرز گفت: بارش‌ها که از عصر امروز در استان البرز آغاز شده سبب لغزندگی جاده‌های این استان و همچنین ترافیک سنگین در آزادراه‌ تهران ـ کرج شده است.

رضا اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی استان البرز از عصر امروز این استان تحت تأثیر یک سامانه بارشی قرار گرفته و این مهم تا آخر هفته ادامه دارد.

وی ادامه داد: این بارش‌ها که از عصر امروز آغاز شده سبب لغزندگی جاده‌های این استان شده است و ترافیک سنگینی را در آزادراه تهران، کرج و قزوین ایجاد کرده است.

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا لازم است تا رانندگان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی مأموران مستقر در این محورها را یاری داده و ایمنی جاده‌ها را نیز با سرعت مطمئنه تضمین کنند.

اکبری با بیان اینکه براساس گزارش‌های رسیده تمامی راه‌های این استان هم اکنون باز است و تردد در آنها جریان دارد افزود: گزارشی از وجود ترافیک در محور کرج تهران داریم که این ترافیک هم اکنون در خط شمالی بزرگراه تهران ـ کرج در محدوده خاتم تا پل فردیس است.

به گفته این مسئول ترافیک همچنین در آزادراه کرج ـ قزوین بوده و از محدوده پل فردیس تا مهرویلا ادامه دارد.

رئیس پلیس راه استان البرز با بیان اینکه در محورهای کوهستانی نیز نیروهای پلیس مستقر هستند افزود: به منظور توسعه خدمات رسانی به مردم در محورهای کوهستانی و پیشگیری از حوادث احتمالی نیروهای پلیس در این محورها نیز مستقر شده‌اند.

اکبری یادآور شد: اطمینان از سالم بودن خودرو و تجهیز خودروها به وسایل ایمنی از مهمترین ضروریاتی است که رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار