کد خبر: ۲۱۳۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 16 April 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: بهبود وضعیت صنایع در شهرستان ساوجبلاغ در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات واحدهای صنعتی در شهر هشتگرد اظهار داشت: شهر هشتگرد دارای صنایعی است که لازم است مسیر تحولات و توسعه این صنایع بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه صنایع و رفع مشکلات آنها علاوه بر رونق بخشیدن به صنایع و توسعه تولیدات می‌تواند در ایجاد اشتغالزایی نیز سهم اساسی را داشته باشد گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم از ظرفیت‌های این صنایع بیشتر استفاده کرده و تولیدات داخلی را با تحولات اساسی مواجه سازیم.

وی یکی از مهمترین نیازهای امروز را توسعه اشتغالزایی عنوان کرد و بیان داشت: با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این بخش می‌توانیم مسیر توسعه اشتغالزایی را نیز به درستی طی کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ افزود: در این راستا و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده بهبود واحدهای صنعتی در این شهرستان در اولویت قرار گرفته است.

پالیزگیر با اشاره به اینکه برخی از بهترین برندها در این شهرستان فعال است افزود: بر این اساس و با توسعه این ظرفیت‌ها می‌توانیم مسیر توسعه اشتغالزایی و اقتصاد را نیز داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سال گذشته شهرستان ساوجبلاغ یکی از شهرستان‌های برتر این استان در حوزه مبارزه با کالای قاچاق بوده است،‌ گفت: امسال نیز با حمایت از تولیدکنندگان می‌توانیم این رتبه را حفظ کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار