کد خبر: ۲۱۳۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 16 April 2016


مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز از اعلام آمادگی ۱۴۰ مسجد در استان برای برگزاری مراسم اعتکاف خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۱۴۰ مسجد برای برگزاری مراسم اعتکاف در سراسر استان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از مجموع ۱۴۰ مسجد در استان، ۶۰ مسجد در کرج برای برگزاری مراسم اعتکاف اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: طبق پیش‌بینی‌ها قریب ۱۲ هزار نفر در مراسم امسال شرکت می‌کنند.

مسعودی در خصوص برنامه‌های فرهنگی که در مراسم اعتکاف اجرا خواهد شد، گفت: برای اوقات بیکاری معتکفین حلقه‌های معرفت ایجاد می‌شود همچنین با طراحی برنامه‌های فرهنگی سعی شده است عبادت فردی مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان البرز اضافه کرد: تعدادی بیمه نامه بدون نام تهیه شده تا در صورت بروز اتفاق مورد استفاده معتکفین قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقدمات ثبت نام معتکفان برای عضویت در گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر فراهم می‌شود.

مسعودی گفت: با همکاری مشترک اداره کل امور مساجد و اداره کل تبلیغات اسلامی استان سایتی به مساجد محل برگزاری مراسم اعتکاف معرفی شده است تا مراحل ثبت نام معتکفین به صورت الکترونیک انجام شود.

وی در پایان به اعزام روحانی و مبلغ به مساجد اشاره کرد و گفت: همایشی با حضور رابطان مساجد و ائمه جمعه روز دوشنبه ۳۰ فروردین ماه برگزار می‌شود در این همایش توضیحات لازم برای اجرای هر چه باشکوه تر مراسم اعتکاف ارائه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار