کد خبر: ۲۱۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 24 April 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: ایجاد اشتغال با توسعه بخش‌های تولیدی بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست شورای بانک‌های این شهرستان اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارهای توسعه بخش‌های مختلف تولیدی، حمایت بانک‌ها از این صنایع است.

وی ادامه داد: در این راستا بانک‌ها باید برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات اساسی را برای حمایت و یاری رساندن به بخش‌های مختلف تولیدی انجام دهند تا با رفع مشکلات این بخش‌ها شاهد توسعه و ایجاد اشتغال نیز باشیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه بانک‌های عامل با کمک به بخش تولیدی می‌توانند سهم اساسی و مهمی را در توسعه تولیدات و رونق این بخش داشته باشند تأکید کرد: توسعه اقتصادی در بخش تولید با حمایت بیشتر بانک‌های عامل میسر می‌شود.

پالیزگیر با اشاره به اینکه در سال جاری نقش بانک‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار اهمیت دارد، افزود: حمایت بانک‌ها و مدیریت این حمایت‌ها به سمت تولید و اشتغال از مهمترین رویکردها و اولویت‌ها در سال سال جاری است.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: شهرستان ساوجبلاغ دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه تولید و صنعت است لذا با کمی توجه بیشتر به این مهم می‌توانیم رشد و توسعه بیش از پیش این شهرستان را شاهد باشیم.

پالیزگیر ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال با نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل باید تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته و به سمت عملیاتی شدن شعار امسال حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا همه مسئولان در دستگاه‌های مختلف شهرستان باید طرح‌های خود را در این راستا ارائه کرده و طرح های اقتصاد مقاومتی را با شتاب بیشتری طی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار