کد خبر: ۲۱۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 24 April 2016


رئیس اتاق بازرگانی استان البرز گفت: تایوان در زمینه سرمایه‌گذاری صنایع غذایی حلال با البرز مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رحیم بنامولایی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از واحدهای صنعتی کرج با همراهی مدیر پروژه تحقیقات بازار مرکز تجارت تایوان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های اقتصادی در استان البرز یکی از مهمترین مسائلی است که باید بیش از پیش به آن توجه شود.

وی ادامه داد: هم اکنون کشورهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری به این استان سفر کرده‌اند که اقدامات مناسبی برای روند این سرمایه‌گذاری‌ها انجام شده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز با بیان اینکه امروز نیز سرمایه‌گذاران کشور تایوان به البرز سفر کرده‌اند، تأکید کرد: تایوان در زمینه سرمایه‌گذاری صنایع غذایی حلال می‌تواند در استان البرز مشارکت و فعالیت کند.

بنامولایی با بیان اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف است که می‌تواند سرمایه‌گذاران بسیاری را به خود جذب کند افزود: با معرفی توانمندی‌های استان البرز در حوزه‌های مختلف می‌توانیم در جلب مشارکت‌های سرمایه‌گذاران سهم مهم و اساسی را داشته باشیم.

وی بر توسعه فعالیت‌های اقتصادی در این استان تأکید کرد و افزود: برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید از توان سرمایه‌گذاران بهره برده و به توسعه اقتصادی نیز رسید.

رئیس اتاق بازرگانی استان البرز در ادامه به حضور تیم تایوانی در این استان اشاره و خاطرنشان کرد: در این راستا آمادگی داریم تا در تجارت بین‌المللی حلال تحت برندهای ملی و بین‌المللی در بازارهای مختلف حضور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان ایرانی غذای حلال در این عرصه بسیار موفق بوده‌اند و توانسته‌اند غذاهای حلال را با کیفیت بسیار بالایی به بازار عرضه کنند افزود: در این راستا استان البرز آمادگی دارد تا در این عرصه با کشور تایوان همکاری‌های مشترک داشته باشد.

به گفته بنامولایی در این راستا اتاق بازرگانی البرز برای همکاری‌های مشترک و دوجانبه اقدامات لازم را انجام خواهد داد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار