کد خبر: ۲۱۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 26 April 2016


مدیرکل ورزش و جوانان البرز از رشد 100 درصدی صدور مجوز سازمان‌های مردم‌نهاد در این استان خبر داد.

رضا گل‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید حمایت از فعالیت‌های مردمی و مشارکت مردم در امور مختلف است.

وی تصریح کرد: تحقق این مهم در همه حوزه‌ها جزء اولویت‌هایی است که اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز با مدیریت و فعالیت معاونت فرهنگی این اداره در دستور کار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: برای رسیدن به این هدف لازم است که زیرساخت‌های ضروری را فراهم و تصویب قانون مورد نیاز را پیگیری کنیم.

گل‌محمدی گفت: یکی از این اقدامات، حمایت از فعالیت تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد است که با جدیت در استان البرز پیگیری شده و خوشبختانه دستاوردهای بسیار خوبی هم داشتیم.

وی بیان داشت: در سال گذشته با صدور مجوز برای فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد جدید، تعداد سمن‌های این استان به 104 سازمان رسیده است که رشدی 100 درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: همچنین در حال حاضر 10 سازمان مردم‌نهاد جدید ثبت‌نام‌های قانونی را انجام داده و در مسیر دریافت مجوز هستند.

گل‌محمدی ادامه داد: برای تحقق اهداف و برنامه‌هایی که در این حوزه داریم، نیاز است که خود مردم نیز مشارکت لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: به طور قطع حمایت‌های ویژه‌ای از فعالیت سازمان‌های قانونمند در حوزه فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد از سوی اداره کل ورزش و جوانان و مدیریت ارشد استان البرز انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار