کد خبر: ۲۲۰۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 27 April 2016


دبیر هیئت فوتبال استان البرز از آغاز فعالیت تیم فوتبال ستارگان ورزش این استان برای حضور در برنامه های خیریه و عام المنفعه خبر داد.

منصور بیک وردی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: تمرینات این تیم از سه شنبه شب گذشته در زمین چمن مجموعه فرهنگی ورزشی چمران کرج آغاز شده است.

وی افزود: این تیم با حضور جمعی از بازیکنان پیشکسوت و مطرح فوتبال البرز در سطح کشور و با هدف شرکت در امور خیریه و فرهنگی شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: ملاقات با سالمندان و بیماران و همچنین انجام مسابقات تدارکاتی به نفع بیماران، نیازمندان و فعالیت هایی مشابه در شرح وظایف این تیم قرار دارد.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه قرار است تعدادی از ورزشکاران رشته های دیگر، هنرمندان و مسئولان استانی به این تیم بپیوندند گفت: به طور حتم با حضور چهره های شاخص و نامدار در این مجموعه بازخوردهای فرهنگی بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی به چهره های شاخص تیم ستارگان ورزش اشاره کرد و گفت: افرادی همچون فرشاد فلاحت زاده، نبی اله باقری‌ها، علی اصغر مدیر روستا، مهدی تارتار، علی باغمیشه، مهدی ثابتی، بهنام طاهر زاده، مجتبی ترشیز، نادر خمس آبادی، مهدی هاشمی نسب و علیرضا اکبرپور در این تیم حضور دارند.

بیک وردی ادامه داد: حمید هدایتی، اکبر یوسفی، احسان وجدی، نادر باقری، امیر موسوی نیا، صفدر یوسف لو، داود محبوب، جعفر مختاری فر، محسن رسولی، حمید غنی زاده، فیروزکریمی، علی خسروی، سعید عزیزیان، رضا کریمی و یوسف کرمی دیگر افراد تشکیل دهنده این تیم هستند.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز در پایان گفت: فعالیت های خوبی از سوی تیم های ورزشی هنرمندان و ستارگان ورزش در کشور در حوزه فرهنگی و خیریه صورت می گیرد و امیدوارم این تیم هم در این راستا گام های موثری بردارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار